Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, denne diskusjonen trenger noen bilder for at den skal ha noen mening, så kom med det!

lol. du får høre med smurfen :p

Rumpebildet er forresten elendig siden jeg hadde altfor stor bukse da også.. Tror ikke jeg har ett klesplagg som passer når jeg tenker etter ^^

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Det gjorde jeg av samboeren før... Han var 177 og veide 55 kg. Han trodde det faktisk var næring i toast og nudler ..

Høres ut som meg når jeg levde på rusmidler og brus det :p

Det har jeg også opplevd, L4r5 x)...

Ikke sant det er jævlig?

Lenke til kommentar
Nei, denne diskusjonen trenger noen bilder for at den skal ha noen mening, så kom med det!

Rumpebildet er forresten elendig siden jeg hadde altfor stor bukse da også.. Tror ikke jeg har ett klesplagg som passer når jeg tenker etter ^^

Noen som gidder å hente han da?

Lenke til kommentar
Jeg brukte pengene på ny PC og kamera. Har fortsatt 5-6k igjen etter at jeg kjøpte ny skjerm nylig. Lurer på hva jeg skal bruke dem til. :hmm:

Spar, for svarte svingene. Selv har jeg, i samarbeid med foreldrene mine, selvfølgelig, planer om å gå til innkjøp av leilighet i Trondheim for studietiden. Med tanke på hvor fort man svir av en million der bør du holde godt fast på hvert krone du har.

Lenke til kommentar

Eit lite forslag sånn "out of the blue", kva med å droppe heile klesplagget?

Lenke til kommentar

Eit lite forslag sånn "out of the blue", kva med å droppe heile klesplagget?

Jeg nevnte det på forrige side, men ser ut til at det ikke ble lagt merke til :\

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...