mushi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Har opplevd å få vondt i hoftene av sex... det var ikke bra Det gjorde jeg av samboeren før... Han var 177 og veide 55 kg. Han trodde det faktisk var næring i toast og nudler .. Endret 13. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Da trenger du vel ikke stort mer enn hus? Kjør Canon EOS 40D isåfall. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det har jeg også opplevd, L4r5 x)... Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Smårund og feit. Går for det samme. meg i rævva om du er det. EDIT: noe sier meg at ingen av oss kommer til å komme noe sted i denne diskusjonen.. Nei, denne diskusjonen trenger noen bilder for at den skal ha noen mening, så kom med det! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Nei, denne diskusjonen trenger noen bilder for at den skal ha noen mening, så kom med det! lol. du får høre med smurfen Rumpebildet er forresten elendig siden jeg hadde altfor stor bukse da også.. Tror ikke jeg har ett klesplagg som passer når jeg tenker etter ^^ Endret 13. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det har jeg også opplevd, L4r5 x)... Tror vi alle har det egentlig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det gjorde jeg av samboeren før... Han var 177 og veide 55 kg. Han trodde det faktisk var næring i toast og nudler .. Høres ut som meg når jeg levde på rusmidler og brus det Det har jeg også opplevd, L4r5 x)... Ikke sant det er jævlig? Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Jeg har luftgitar-konk på webcam nå! Jeg spiller Sweet Child O' Mine om noen lurer Endret 13. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei, denne diskusjonen trenger noen bilder for at den skal ha noen mening, så kom med det! lol. du får høre med smurfen Rumpebildet er forresten elendig siden jeg hadde altfor stor bukse da også.. Tror ikke jeg har ett klesplagg som passer når jeg tenker etter ^^ Noen som gidder å hente han da? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg brukte pengene på ny PC og kamera. Har fortsatt 5-6k igjen etter at jeg kjøpte ny skjerm nylig. Lurer på hva jeg skal bruke dem til. Spar, for svarte svingene. Selv har jeg, i samarbeid med foreldrene mine, selvfølgelig, planer om å gå til innkjøp av leilighet i Trondheim for studietiden. Med tanke på hvor fort man svir av en million der bør du holde godt fast på hvert krone du har. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jesus, får smekke sammen ett bilde da. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Altså...det er ikke noen big deal. Men når det gnisser inn i mine bein/hud så er det litt..småvondt. Klarer ikke helt å konsentrere meg når beina borrer seg inn i huden min. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jesus, får smekke sammen ett bilde da. Yay! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei, denne diskusjonen trenger noen bilder for at den skal ha noen mening, så kom med det! lol. du får høre med smurfen Rumpebildet er forresten elendig siden jeg hadde altfor stor bukse da også.. Tror ikke jeg har ett klesplagg som passer når jeg tenker etter ^^ Eit lite forslag sånn "out of the blue", kva med å droppe heile klesplagget? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Altså...det er ikke noen big deal. Men når det gnisser inn i mine bein/hud så er det litt..småvondt. Klarer ikke helt å konsentrere meg når beina borrer seg inn i huden min. Best å løfte beina da gitt. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei, denne diskusjonen trenger noen bilder for at den skal ha noen mening, så kom med det! lol. du får høre med smurfen Rumpebildet er forresten elendig siden jeg hadde altfor stor bukse da også.. Tror ikke jeg har ett klesplagg som passer når jeg tenker etter ^^ Eit lite forslag sånn "out of the blue", kva med å droppe heile klesplagget? Jeg nevnte det på forrige side, men ser ut til at det ikke ble lagt merke til :\ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Folkens, klokka er ti på 3, legg dere, så en stakkars mrbjoern får tid til å gjøre ferdig hjemmesiden sin. Ja, det er mye mer gøy å sitte i forumkaféen og preike, liksom... =/ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eit lite forslag sånn "out of the blue", kva med å droppe heile klesplagget? KittyCat? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Folkens, klokka er ti på 3, legg dere, så en stakkars mrbjoern får tid til å gjøre ferdig hjemmesiden sin. Ja, det er mye mer gøy å sitte i forumkaféen og preike, liksom... =/ Jeg kan ikke, det er ikke laken på senga mi Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Noen som vet hvordan en skal bruke slike håndledd-trene-saker fra energetics(sånne man klemmer sammen). Skal man ha pekefingeren eller lillefingeren ved fjæra? EDIT- Slike: http://www.g-sport.no/upload/10701/434103.jpg Endret 13. januar 2008 av edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg