Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Marte. Hun fortalte meg hin dagen at jeg hadde sagt det for lenge siden, og hun hadde trodd på det. Hadde aldri trodd det om henne. (Nå ble det mye troing her) :p
Marte er morsom i fylla. Synd for deg det ikke blei trekant på deg den kvelden :p

Åja, for jeg har lyst til å ha trekant med en av mine beste venninner og typen hennes. :p

Lenke til kommentar
Får ikke sett en film før jeg skal legge meg. Skal tidlig opp og på hundeutstilling i mårra. :) God kveld til deg og ;)

Se en du har sett før, og så ser du den på 2x eller 4x hastighet :p

Pleier jeg å gjøre, spesielt når jeg skal se igjennom en hel sesong av en serie.

Lenke til kommentar
hmm. jeg har en sår skulder etter jeg hoppa ut av en bil i fart i går :p ikke veldig fort da. haha

Har du prøvd å henge ut av vinduet i fart og plukke brøytestikker? Jeg har konkludert med at kjører man fortere enn 35km/t så gjør det vondt

Åja, for jeg har lyst til å ha trekant med en av mine beste venninner og typen hennes. :p

Hallo! Trekant er trekant!

Lenke til kommentar

Hvorfor skal det være så vanskelig å få tak i asiatisk musikk?

Ikke selges musikken i norge, den er helt umulig å få tak i med torrents. Og jeg sliter nå med noe crapy mega uploads skit. Jeg vil bare høre på sangene jeg, før jeg evt bestiller cd-ene på ebay. xD

Lenke til kommentar
hmm. jeg har en sår skulder etter jeg hoppa ut av en bil i fart i går :p ikke veldig fort da. haha

Har du prøvd å henge ut av vinduet i fart og plukke brøytestikker? Jeg har konkludert med at kjører man fortere enn 35km/t så gjør det vondt

haha nei det har jeg ikke! :D var moro å hoppe inn i bilen igjen da :p

Lenke til kommentar
Ja, det er mange her som er glad i en god forum-trekant. Japp, japp! Alle burde ha fått minst ett tilbud i sin tid her på forumet. Hvorfor takket jeg nei?? omg

Foretrekker irl-trekant selv jeg da.

Det mente jeg også. Men du mååå jo pirke.

Forumbrukertrekant kk.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal det være så vanskelig å få tak i asiatisk musikk?

Ikke selges musikken i norge, den er helt umulig å få tak i med torrents. Og jeg sliter nå med noe crapy mega uploads skit. Jeg vil bare høre på sangene jeg, før jeg evt bestiller cd-ene på ebay. xD

Last den ned fra MySpace?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...