Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg gjorde det, og var russ for andre gang. Aha, men da er det din skyld at jeg tok feil, og ikke min. Greit å ha det avklart. Haha. Du kunne bare sjekka profilen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 hmm. jeg har en sår skulder etter jeg hoppa ut av en bil i fart i går ikke veldig fort da. haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Marte. Hun fortalte meg hin dagen at jeg hadde sagt det for lenge siden, og hun hadde trodd på det. Hadde aldri trodd det om henne. (Nå ble det mye troing her) Marte er morsom i fylla. Synd for deg det ikke blei trekant på deg den kvelden Åja, for jeg har så lyst til å ha trekant med en av mine beste venninner og typen hennes. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Får ikke sett en film før jeg skal legge meg. Skal tidlig opp og på hundeutstilling i mårra. God kveld til deg og Se en du har sett før, og så ser du den på 2x eller 4x hastighet Pleier jeg å gjøre, spesielt når jeg skal se igjennom en hel sesong av en serie. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Haha. Du kunne bare sjekka profilenTsk, hva tar du meg for? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Åja, for jeg har så lyst til å ha trekant med en av mine beste venninner og typen hennes. Hørtes da fun ut det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 hmm. jeg har en sår skulder etter jeg hoppa ut av en bil i fart i går ikke veldig fort da. haha Har du prøvd å henge ut av vinduet i fart og plukke brøytestikker? Jeg har konkludert med at kjører man fortere enn 35km/t så gjør det vondt Åja, for jeg har så lyst til å ha trekant med en av mine beste venninner og typen hennes. Hallo! Trekant er trekant! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ja, det er mange her som er glad i en god forum-trekant. Japp, japp! Alle burde ha fått minst ett tilbud i sin tid her på forumet. Hvorfor takket jeg nei?? omg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ja, det er mange her som er glad i en god forum-trekant. Japp, japp! Alle burde ha fått minst ett tilbud i sin tid her på forumet. Hvorfor takket jeg nei?? omg Foretrekker irl-trekant selv jeg da. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Og trekant er ikke bra. (Syyynes jeg, meeener jeg...) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Haha. Du kunne bare sjekka profilenTsk, hva tar du meg for? Uhm, Grampa Simpson? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Og trekant er ikke bra. (Syyynes jeg, meeener jeg...) Har du prøvd? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor skal det være så vanskelig å få tak i asiatisk musikk? Ikke selges musikken i norge, den er helt umulig å få tak i med torrents. Og jeg sliter nå med noe crapy mega uploads skit. Jeg vil bare høre på sangene jeg, før jeg evt bestiller cd-ene på ebay. xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Tsk, hva tar du meg for?50 øre. Men da må du love å ligge stille Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 hmm. jeg har en sår skulder etter jeg hoppa ut av en bil i fart i går ikke veldig fort da. haha Har du prøvd å henge ut av vinduet i fart og plukke brøytestikker? Jeg har konkludert med at kjører man fortere enn 35km/t så gjør det vondt haha nei det har jeg ikke! var moro å hoppe inn i bilen igjen da Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ja, det er mange her som er glad i en god forum-trekant. Japp, japp! Alle burde ha fått minst ett tilbud i sin tid her på forumet. Hvorfor takket jeg nei?? omg Foretrekker irl-trekant selv jeg da. Det mente jeg også. Men du mååå jo pirke. Forumbrukertrekant kk. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 50 øre. Men da må du love å ligge stille Jeg øker med ett øre, og da er bevegelse lov. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor skal det være så vanskelig å få tak i asiatisk musikk? Ikke selges musikken i norge, den er helt umulig å få tak i med torrents. Og jeg sliter nå med noe crapy mega uploads skit. Jeg vil bare høre på sangene jeg, før jeg evt bestiller cd-ene på ebay. xD Last den ned fra MySpace? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ja, det er mange her som er glad i en god forum-trekant. Japp, japp! Alle burde ha fått minst ett tilbud i sin tid her på forumet. Hvorfor takket jeg nei?? omg Si det du... (Jeg har ikke engang fått tilbud ) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Last den ned fra MySpace? Jeg vil ha discografien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg