Llandari Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Altså, 100% seriøs nå. Jeg er varm mellom puppene, men kaldt alle andre steder. Det er rart.. Jeg hadde også blitt varm mellom puppene dine Men sånn seriøst, kroppskontakt varmer jo og de er vel såpass nær hverandre at det funker på sammen måten... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg er varm på lårene. (Laptop.) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Idapida, det var du som begynte. Du er skummel og forvirrende :O Er jeg vel ikke! Oo Jeg vet ikke. Det er en sånn underlig form for varme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg er varm på lårene. (Laptop.) Samme her. Idapida, det var du som begynte. Du er skummel og forvirrende :O Er jeg vel ikke! Oo Jeg vet ikke. Det er en sånn underlig form for varme. Joda, først med det bildet i RPP med linser (skummel) og så navnebyttet (forvirrende). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Jeg brant meg i ganen :/ Hva har jeg sagt om å spise levende lys? At det er sunt, for det er mye e-vitaminer i stearin! Jeg sa faktisk det til en venninne en gang, og hun trodde på det. Det er ikke pent å lure folk sånn. Jo, de har bare godt av det hvis de er dumme nok til tro på det. Endret 18. juli 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor er det aldri noe fornuftig på TV når jeg skal se på den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg brant meg i ganen :/ Hva har jeg sagt om å spise levende lys? At det er sunt, for det er mye e-vitaminer i stearin! Jeg sa faktisk det til en venninne en gang, og hun trodde på det. Det er ikke pent å lure folk sånn. Jo, de har bare got av det hvis de er dumme nok til tro på det. Vet jeg hvem det er? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Pfft, jeg var bare tøff med linsene. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor er det aldri noe fornuftig på TV når jeg skal se på den? Derfor man har DVD-spiller God kveld forresten. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ja, ikke sant?Jeg er året eldre enn deg Dere har to års forskjell, vi har fire års. Aha. Men da hadde jeg rett i at det er et år i mellom oss. ^^ men hvorfor har jeg det for meg at du gikk ut av vgs i fjor da? oO Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Nehei! Skummel! :O *gjemme seg bak mrbjoern* Ja, ikke sant?Jeg er året eldre enn deg Dere har to års forskjell, vi har fire års. Aha. Men da hadde jeg rett i at det er et år i mellom oss. ^^ men hvorfor har jeg det for meg at du gikk ut av vgs i fjor da? oO Jeg gjorde det, og var russ for andre gang. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Så jeg er ikke søt lenger, Sjur Q.Q? Bare skummel? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor er det aldri noe fornuftig på TV når jeg skal se på den? Jeg har gitt opp TV til vi får kabel, parabol eller Riks-Tv. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg gjorde det, og var russ for andre gang. Aha, men da er det din skyld at jeg tok feil, og ikke min. Greit å ha det avklart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg brant meg i ganen :/ Hva har jeg sagt om å spise levende lys? At det er sunt, for det er mye e-vitaminer i stearin! Jeg sa faktisk det til en venninne en gang, og hun trodde på det. Det er ikke pent å lure folk sånn. Jo, de har bare got av det hvis de er dumme nok til tro på det. Vet jeg hvem det er? Marte. Hun fortalte meg hin dagen at jeg hadde sagt det for lenge siden, og hun hadde trodd på det. Hadde aldri trodd det om henne. (Nå ble det mye troing her) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Åh, Ida ... Du er alltid søt, du var bare skummel på et bilde. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Derfor man har DVD-spiller God kveld forresten. Får ikke sett en film før jeg skal legge meg. Skal tidlig opp og på hundeutstilling i mårra. God kveld til deg og Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Marte. Hun fortalte meg hin dagen at jeg hadde sagt det for lenge siden, og hun hadde trodd på det. Hadde aldri trodd det om henne. (Nå ble det mye troing her) Marte er morsom i fylla. Synd for deg det ikke blei trekant på deg den kvelden Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg ble invitert av bjørn. Tihi. Men da må du sykle fort. *reparere sykkel, og sykle avgårde* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg