L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Larsemenn har gått av moten. ^^Jeg vet. Jeg er retro! Og retro er kult Skal vi begynne å huke inn Karoliner til forumet nå? Er det lov med Caroline? Ja Nei Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Elskpelsk på Llandari. Den søteste her inne for øyeblikket. Og litt på Kibs siden hun liker Jesus med lilla skjegg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg vet hvem som er HEIT her. Og han kommer hit snaart! Altså. Jeg vet at jeg ser bra ut og sånnt. Men ja. HEIT er vel en mild overdrivelse? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hei. Heei! After some research, I have made a conclusion: Karoline = Kibs Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ida'er går aldri av moten, det hender bare det kommer noen døgnfluer! Jaha? *vinke* Hei du der. Elskpelsk på Llandari. Den søteste her inne for øyeblikket. Og litt på Kibs siden hun liker Jesus med lilla skjegg. Det er jo egentlig ikke skjegge som er viktigst. Det er HELHETEN! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg vet hvem som er HEIT her. Og han kommer hit snaart! Altså. Jeg vet at jeg ser bra ut og sånnt. Men ja. HEIT er vel en mild overdrivelse? Kommer du? =D Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Elskpelsk på Llandari. Den søteste her inne for øyeblikket. Og litt på Kibs siden hun liker Jesus med lilla skjegg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Altså. Jeg vet at jeg ser bra ut og sånnt. Men ja. HEIT er vel en mild overdrivelse? Absolutt ikke. *koseklengedrepeknivstikkestrykeklemmepå* Heei! After some research, I have made a conclusion: Karoline = Kibs IQ! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Kommer du? =D Definer å komme. Jeg har nå vært her en stund jeg da... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Sier du at du drømmer om at han skal ta "bollene" dine? Neeeeei, dummen. Uanz, poenget mitt er at det gjør ingen verdens ting, for GJETT hvor Demilles ferie tar henne nå?? Endret 18. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Sier du at du drømmer om at han skal ta "bollene" dine? Neeeeei, dummen. Uanz, poenget mitt er at det gjør ingen verdens ting, for gjett hvor Demilles ferie tar henne nå?? Straight to your doorstep? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ja Nei Neivell, er bare det at de som heter Caroline er mye penere. MYE penere. Heeelt sikker? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Absolutt ikke. *koseklengedrepeknivstikkestrykeklemmepå* Du skremmer meg en smule, du vet det? Men ja. Jeg er glad i deg også Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Uanz, poenget mitt er at det gjør ingen verdens ting, for GJETT hvor Demilles ferie tar henne nå?? Turbonegerland? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 *Stikke av med Llandari*. Passer litt dårlig i kveld, kan vi stikke av i morgen kveld isteden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Uanz, poenget mitt er at det gjør ingen verdens ting, for GJETT hvor Demilles ferie tar henne nå??Kan jeg heller gjette på hvor du hadde tatt henne? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Du skremmer meg en smule, du vet det? Men ja. Jeg er glad i deg også Gadd du å lese det? Fillern. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Neeeeei, dummen. Uanz, poenget mitt er at det gjør ingen verdens ting, for GJETT hvor Demilles ferie tar henne nå?? Frankrike? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg