Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Heeeeelvette; iPhonen min tar ikke imot sms lenger -_-" (Feil Bootloader)Orker ikke drive å gjenopprette den og sånt nå (Gjorde det minst 5 ganger forrige uke) The frustrasjooooon! Hei. Hvorfor har alle så mange fordommer mot homofile? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg er ikke gammel nok til å kjøpe øl, men jeg kan godt sjekke deg opp? Pffft. Du er bare ute etter kroppen min du! Hvorfor har alle så mange fordommer mot homofile?Vet ikke, men det gjør det ekstra morsomt å kødde med temaet. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor har alle så mange fordommer mot homofile? Uvitenhet, og troen om at vi skal voldta alle dere straigte der ute. Mest på grunn av at mange hetrofile tror de er så deilige, at en hver homofil vil voldta de. Dette gjelder dog ikke de åpensindige og liberale menneskene i samfunnet. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg er ikke gammel nok til å kjøpe øl, men jeg kan godt sjekke deg opp? Pffft. Du er bare ute etter kroppen min du! Hvorfor har alle så mange fordommer mot homofile?Vet ikke, men det gjør det ekstra morsomt å kødde med temaet. Epic win er når du stryker en utpreget homofob på insiden av låret, ser han i øynene og sier: "Jeg fikk ikke med meg en dritt av det du sa, hva skal du ikveld?". Uvitenhet, og troen om at vi skal voldta alle dere straigte der ute. Mest på grunn av at mange hetrofile tror de er så deilige, at en hver homofil vil voldta de. Dette gjelder dog ikke de åpensindige og liberale menneskene i samfunnet. "Altso. Eg ha ingenting i mot sopara, ingenting! So lainge dai ikkje legg ann pao meg". Eller for å sittere min kjære samf. lærer: "Jau. Ke de tykje om desse soparadn dao? Ska dei fao gifta seg?". Dialekt ftw! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Epic win er når du stryker en utpreget homofob på insiden av låret, ser han i øynene og sier: "Jeg fikk ikke med meg en dritt av det du sa, hva skal du ikveld?".Jaaaaaaa! De freaker så når man gjør sånne ting! Also: Johnny Cash - Ghostriders in the sky er elsk111!!!!11!one one one Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Epic win er når du stryker en utpreget homofob på insiden av låret, ser han i øynene og sier: "Jeg fikk ikke med meg en dritt av det du sa, hva skal du ikveld?". Det er like gøy, hver gang. Evt bare det å stryke homofobe folk sånn litt forsiktig på armen, og si. "Du, jeg tror jeg liker deg litt jeg." For så å titte på de med det, "Jeg vil ha deg i senga, NÅ" blikket. "Altso. Eg ha ingenting i mot sopara, ingenting! So lainge dai ikkje legg ann pao meg". Eller for å sittere min kjære samf. lærer: "Jau. Ke de tykje om desse soparadn dao? Ska dei fao gifta seg?". Dialekt ftw! Slikt er alltid like koselig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Neida, jeg satser på ting og tang i Trondhjem i august jeg. Om alt går bra i alle fall.Om ikke får jeg bare dra til Bergen for å besøke Karro ^^ *Sette på en kjele capsicumolje til peppersprayflasken* Ikke din Karoline. "Min" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Also: Johnny Cash - Ghostriders in the sky er elsk111!!!!11!one one one Also: Originalen er mye bedre! :O Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Uvitenhet, og troen om at vi skal voldta alle dere straigte der ute. Mest på grunn av at mange hetrofile tror de er så deilige, at en hver homofil vil voldta de. Dette gjelder dog ikke de åpensindige og liberale menneskene i samfunnet. Ja, jeg er bekymret for det hver gang jeg er på byen. Epic win er når du stryker en utpreget homofob på insiden av låret, ser han i øynene og sier: "Jeg fikk ikke med meg en dritt av det du sa, hva skal du ikveld?". Eller for å sittere min kjære samf. lærer: "Jau. Ke de tykje om desse soparadn dao? Ska dei fao gifta seg?". Dialekt ftw! HAHA! Den SKAL prøves! Hahahaha. Hm, burde ha lært seg og kalle dem for annet enn sopere. Han er samf. lærer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Also: Originalen er mye bedre! :O Also: MSN! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Also: Johnny Cash - Ghostriders in the sky er elsk111!!!!11!one one one Also: Originalen er mye bedre! :O Ditt ord er min lov. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Begrenset til ingen internettilgang i tre dager fra nå av. OG DERE VET ALLE HVA DET BETYR??! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Begrenset til ingen internettilgang i tre dager fra nå av. OG DERE VET ALLE HVA DET BETYR??! Ingen internett? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Tre stille netter i Forumkafèen? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 At det blir et helvete når han kommer tilbake? Wehey, jeg er inne fra tur og har et ferskt merke fra en hundetann på hånda. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Begrenset til ingen internettilgang i tre dager fra nå av. OG DERE VET ALLE HVA DET BETYR??! Hadde ikke b-real tatt fra deg capslock-privililegiene dine? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ikke din Karoline. "Min" Si sånt med en gang da. Må ikke vekke beskytterinnstinktet vettu. *ringe Hells Angels før de når frem* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hadde ikke b-real tatt fra deg capslock-privililegiene dine? b-real kan "ta" seg en bolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg