Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Du sa at alle som er uenig med deg er idioter. HALLO? Thank you. Det er vel heller omvendt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Tror det har noe med Because you didn't get the answer you wanted?correctomundo. Alle som er uenig med meg er idioter. Hvorfor må du alltid være så slem mot henne??? Jeg skal kjøpe is. *dra avsted* å gjøre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Tror det har noe med Because you didn't get the answer you wanted?correctomundo. Alle som er uenig med meg er idioter. Hvorfor må du alltid være så slem mot henne??? Jeg skal kjøpe is. *dra avsted* å gjøre ah. Sånn ja. Da skjønte jeg den Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 At alle som er enige med L4r5 er idioter? Hm O_O Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 + dahls Er ikke spesielt glad i Dahls. Har masse godiser på Three Lions da Full Speckeld Hen Old speckled hen du tenker på? Du må teste Delirium Tremens og Youngs double chocolate stout. Naboen har alt Three Lions har pluss alt annet du kan komme på å drikke av øl. Da tusla jeg nedover jeg, jeg drar alene så hvis noen føler for å komme å holde meg med selskap så sier jeg velkommen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ah, gamle, norske mennesker <3 Priceless ... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 ah.Sånn ja. Da skjønte jeg den Du er treg. At alle som er enige med L4r5 er idioter? Hm O_O Hssssj! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Tok sin tid ser jeg. XD Er ikke alle som er like smarte og har like "raffinert" humor og "overlegent" intellekt som deg vet du Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Meh. Gidd å gå ut. Mekker fôr og slacker i stedet. Oh yeah, oh yeah. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 + dahls Er ikke spesielt glad i Dahls. Har masse godiser på Three Lions da Full Speckeld Hen Old speckled hen du tenker på? Du må teste Delirium Tremens og Youngs double chocolate stout. Naboen har alt Three Lions har pluss alt annet du kan komme på å drikke av øl. Da tusla jeg nedover jeg, jeg drar alene så hvis noen føler for å komme å holde meg med selskap så sier jeg velkommen! Old ja Neste drikkekveld blir Naboen :=) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Tok sin tid ser jeg. XD Er ikke alle som er like smarte og har like "raffinert" humor og "overlegent" intellekt som deg vet du Skarstad? Åh, nå må du gi deg altså. Jeg vet at du elsker meg, så du trenger ikke si slikt! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Kan ikke du lære oss hvordan vi skal sjekke homser da? Det er vel like individuelt, som med damer? Dog, spandere en øl eller to, skader sikkert ikke. Damn. og jeg som virkelig gikk inn for å komme med et kjempebra homosjekketriks. :S Sorry, du feilet nok litt der. Med mindre homsem faktisk har en egen bok, med bilder av bare peniser. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Neida, jeg satser på ting og tang i Trondhjem i august jeg. Om alt går bra i alle fall.Om ikke får jeg bare dra til Bergen for å besøke Karro ^^ *Sette på en kjele capsicumolje til peppersprayflasken* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 My God Skrik 2 har et teit tema\twister. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er vel like individuelt, som med damer? Dog, spandere en øl eller to, skader sikkert ikke. Faen da... Damer skal også ha øl. Håpa det var lettere med homser. Jaja... Kanskje jeg heller skal prøve å bli sjekka opp/spandert øl på. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Sorry, du feilet nok litt der. Med mindre homsem faktisk har en egen bok, med bilder av bare peniser. Har ikke alle homser penisatlaset til Pirelli Benestad i bokhylla da? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Heeeeelvette; iPhonen min tar ikke imot sms lenger -_-" (Feil Bootloader) Orker ikke drive å gjenopprette den og sånt nå (Gjorde det minst 5 ganger forrige uke) The frustrasjooooon! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Damn. og jeg som virkelig gikk inn for å komme med et kjempebra homosjekketriks. :S Sorry, du feilet nok litt der. Med mindre homsem faktisk har en egen bok, med bilder av bare peniser. Penisatlas Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Faen da... Damer skal også ha øl. Håpa det var lettere med homser. Jaja... Kanskje jeg heller skal prøve å bli sjekka opp/spandert øl på. Jeg er ikke gammel nok til å kjøpe øl, men jeg kan godt sjekke deg opp? Har ikke alle homser penisatlaset til Pirelli Benestad i bokhylla da? Tja. Selv så har jeg lenge siklet på flere av bøkene til Francois Rousseau. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg