Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åh, jeg veit hvordan du har det. Jeg var helt alene på bursdagen min i fjor og var på skolen halve dagen. Og så var det dårlig vær og dritt, samt at jeg gikk meg bort på Steinkjer :thumbdown:

Men jeg koste meg da jeg kom hjem og bakte muffins til meg selv og Muffin - og siden Muffin ikke kunne spise muffins ble alle på meg, og lagde god bursdagsmiddag så ble kos likevel. Selv om jeg var alene i haustmørket og dro på fylla etterpå siden det var midt i uka.

Å gå seg bort i Steinkjer er godt gjort. Huff, det hørtes ikke gøy ut. Får lete etter venner som er hjemme jeg. *Sjekke kontaktliste på msn*

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Åh, jeg veit hvordan du har det. Jeg var helt alene på bursdagen min i fjor og var på skolen halve dagen. Og så var det dårlig vær og dritt, samt at jeg gikk meg bort på Steinkjer :thumbdown:

Men jeg koste meg da jeg kom hjem og bakte muffins til meg selv og Muffin - og siden Muffin ikke kunne spise muffins ble alle på meg, og lagde god bursdagsmiddag så ble kos likevel. Selv om jeg var alene i haustmørket og dro på fylla etterpå siden det var midt i uka.

Å gå seg bort i Steinkjer er godt gjort. Huff, det hørtes ikke gøy ut. Får lete etter venner som er hjemme jeg. *Sjekke kontaktliste på msn*

Ha ha, jeg vet. Og likevel har jeg klart å gjøre det 3 ganger på ett år :p

Men så igjen, jeg klarte å gå meg bort på Orkanger etter å ha bodd er i et tosifra antall år også. Og Orkanger er ikke akkurat stort :p

Men yay!

now playing:

Thorbjørn Egner - Ole Brumm og vennene hans - 05 - Ole Brumm Nasse Nøff og Kengu.mp3

Kos å høre på. Kengu og Kengubarnet kommer til skogen og Sprett og Brumm og Nasse planlegger å kidnappe Kengubarnet for å få de til å dra bort fra skolen.

Tja!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...