Llandari Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 hvordan står det til? Lever i beste velgående. Sliten i hodet etter jobb i dag, men satser på at litt mat og litt forum retter på det Der da? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 smurf! Sov du godt i natt? hvordan står det til? Alt vel her, stuptrett siden jeg har vært våken siden kvart på ett, men hey ... I survive jo sov greit nok... mye å tenke på om dagen så tok sn tid:P O.o LUFT! Flabba! BALLUS! hvordan står det til? Lever i beste velgående. Sliten i hodet etter jobb i dag, men satser på at litt mat og litt forum retter på det Der da? jo her går det fryktelig flott:D kjøpte bursdagsgave til Thomas/Snurreleif i dag... selv om det er lenge til... + gave til venninde som kommer snart.... oh kjeda meg på jobb, men fikk null kr i diff... og nå skal jeg ha biffburger til middag:D jeg er en glad panda i dag:D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Natt? Sjur, vi la oss klokka 5 eller noe XD Åh, var det så sent? Jeg husker ikke. Hjernen min er helt fucka for tiden. Husker enda mindre enn vanlig. Kan være fordi jeg har hatt slike nasty blackouts. Teite sykdom >< Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 HWRadio LIVE!!! http://www.hwradio.net:8000/ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvordan har du det idag? Jeg har det bare bra, med tanke på at jeg har bursdag i morgen. I morgen folkens, i morgen! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvordan har du det idag? Jeg har det bare bra, med tanke på at jeg har bursdag i morgen. I morgen folkens, i morgen! ooooh å hvor gammel blir du da da? bursdag er gøy:D Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 jo her går det fryktelig flott:Dkjøpte bursdagsgave til Thomas/Snurreleif i dag... selv om det er lenge til... + gave til venninde som kommer snart.... oh kjeda meg på jobb, men fikk null kr i diff... og nå skal jeg ha biffburger til middag:D jeg er en glad panda i dag:D Glade pandaer liker vi (Biffburger hørtes forresten mye bedre ut enn den halvshabby pizzaen som ligger foran meg) Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 jo her går det fryktelig flott:Dkjøpte bursdagsgave til Thomas/Snurreleif i dag... selv om det er lenge til... + gave til venninde som kommer snart.... oh kjeda meg på jobb, men fikk null kr i diff... og nå skal jeg ha biffburger til middag:D jeg er en glad panda i dag:D Glade pandaer liker vi (Biffburger hørtes forresten mye bedre ut enn den halvshabby pizzaen som ligger foran meg) *gi super god burger til* ja glade pandaer er best... Heia følks yoyo:D Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 *gi super god burger til*ja glade pandaer er best... *gomle Flabba-burger* nom nom! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 To beer or not to beer. That is the question. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 ooooh å hvor gammel blir du da da? bursdag er gøy:D 17,etter det jeg husker. Men jeg er helt alene, og må jobbe nesten hele dagen. Ikke så gøy. Men, jeg skal nok klare å kose meg. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 ooooh å hvor gammel blir du da da? bursdag er gøy:D 17,etter det jeg husker. Men jeg er helt alene, og må jobbe nesten hele dagen. Ikke så gøy. Men, jeg skal nok klare å kose meg. neimen stakars... oooh grattis:D Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Heia følks Ble det no på deg? Heia følks Ble det no på deg? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Two beer or not two beer. That is the question. Takk flabba. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Beef Burger ja. Det har jeg faen meg liggende i kjøleskapet. Sammen med en well matured cheddar, yum yum. Og Ranch. Kan bli interessant dettane her ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Men jeg er helt alene, og må jobbe nesten hele dagen. Ikke så gøy. Åh, jeg veit hvordan du har det. Jeg var helt alene på bursdagen min i fjor og var på skolen halve dagen. Og så var det dårlig vær og dritt, samt at jeg gikk meg bort på Steinkjer Men jeg koste meg da jeg kom hjem og bakte muffins til meg selv og Muffin - og siden Muffin ikke kunne spise muffins ble alle på meg, og lagde god bursdagsmiddag så ble kos likevel. Selv om jeg var alene i haustmørket og dro på fylla etterpå siden det var midt i uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg