Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okay folkens:

Kva hadde vore den ultimate tilstanden å leve i for deg?

Evig lykke. Alt jeg trengte, innenfor mine fire vegger. Løsrivelse fra alle plikter, regler og ansvar. Alt jeg trengte å tenke på, ville være meg selv. Andres følelser kunne jeg ta avstand fra.

Jeg kunne leve livet mitt som jeg selv ville, uten at noen sa jeg skulle gjøre noe annet. Uten at andre mennesker kom i veien for meg.

:)

Lenke til kommentar
Noen som har opplevd å misse svarfrist anngående vidregående opplæring?

Jeg glemte å bekrefte om jeg ville ha plassen jeg hadde fått eller ikke, og svarfristen gikk ut i går.

Hva gjør jeg nå? :(:cry:

Begynner å henge sammen med Loveless, hun klarte ikke å søke på riktig måte. :(

Lenke til kommentar
Det er fleir inntak.

Bare å ringe til skulen. Med gode karakterer kommer ein nok inn etter neste inntak.

Sjølv kødda eg med samme greiene i fjor.

Yedda, yedda. I did, men er lov å være negativ. Så kan man ta skuffelsen nå, og heller kaaanskje bli megahappy om det går bra.

Lenke til kommentar
Det er fleir inntak.

Bare å ringe til skulen. Med gode karakterer kommer ein nok inn etter neste inntak.

Sjølv kødda eg med samme greiene i fjor.

Yedda, yedda. I did, men er lov å være negativ. Så kan man ta skuffelsen nå, og heller kaaanskje bli megahappy om det går bra.

Du blir sikkert megahappy ;)

Lenke til kommentar
Jeg håper det var fordi de enten sugde balle eller at du hadde kjøpt de på DVD i stedet ...

Jeg kjøper faktisk en del filmer, men denne gangen var ikke det grunnen til at jeg slettet de. xD

Har bare ikke tid til å se de. Og når de høres ut som at de suger, (og noen av de faktisk gjør det) så fortjner de ikke å fylle opp 750gb disken min, som forsåvidt var nesten full. :wee:

Lenke til kommentar
Jeg håper det var fordi de enten sugde balle eller at du hadde kjøpt de på DVD i stedet ...

Jeg kjøper faktisk en del filmer, men denne gangen var ikke det grunnen til at jeg slettet de. xD

Har bare ikke tid til å se de. Og når de høres ut som at de suger, (og noen av de faktisk gjør det) så fortjner de ikke å fylle opp 750gb disken min, som forsåvidt var nesten full. :wee:

Ah, sånn sett ^^

Forståelig da.

Og bestemoren min nekter å bruke micro og mobil.

Min også. Og PCen hennes står bare og støver ned. Like greit. Den er 8-9 år gammel og skamtreig. Helt for jævlig å bruke :p

Mens søskenbarnene til farfar i Minnesota på 70-80 år, de er hekta på Facebook og Skype og AOL og alt sånt.

Skriver mye e-mail og dritt til de, prater med de på Facebook på en blanding av engelsk, norsk og svensk og sånn.

Har fancy mobiler og er skikkelig oppdaterte på teknologi etc.

Americans ... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...