Sirslask Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Noen som har forslag til bra filmer man kan se på toget/hytten, btw? Hyttaargh! =D Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Noen som har forslag til bra filmer man kan se på toget/hytten, btw? Kill Buljo, One Flew Over the Cuckoo's Nest, Lock Stock & Two Smoking Barrels eller Fear and Loathing in Las Vegas. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hytten går greit, det er verre om han sier jenten. Da begynner jeg å lure på om han er bergenser eller noe Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hyttaargh! =D Jeg bruker bevist en endinger, på alle hunnkjønnsord. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Deliverance er kos å se på hytta. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg bruker bevist en endinger, på alle hunnkjønnsord. *facepalm* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Kill Buljo, One Flew Over the Cuckoo's Nest, Lock Stock & Two Smoking Barrels eller Fear and Loathing in Las Vegas. Tusen takk Da skal man se hva man får tak i til i morgen. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Men det veier ikke opp for at det ikke er nok strøm på den, til hele tog/bussreisen min. Har 3 batterier til den gamle latituden min Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Noen som har forslag til bra filmer man kan se på toget/hytten, btw? Hyttaargh! =D Je drikker mjølk og skyter på kråker med SALLLONGrifle. Beklager, men jeg foretrekker hytten og jenten. Endret 18. juli 2008 av Luciana Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 hmm. kjøpe 1 TB ekstern disk, eller ikke? vanskelig spørsmål, egentlig. trenger mer plass på pcn, men har også lyst på nytt skjermkort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hm, jeg er i Haugesund. 6 timer fra Tjøme. Avstander er teit. Og, gratulerer Shikaru. Noen som har forslag til bra filmer man kan se på toget/hytten, btw? Requiem for a dream, hvis du ikke har sett den før da. Eller da kan du jo bare se den en gang til i så fall. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 hmm. kjøpe 1 TB ekstern disk, eller ikke? vanskelig spørsmål, egentlig. trenger mer plass på pcn, men har også lyst på nytt skjermkort. 2x 750gb disker, til prisen av en 1tb? var hvertfall slik det var, når jeg kjøpte 750gb disken min . Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 kor du kjøpte? ;o har ikke no særlig plass til flere disker inni pcn min. da blir det for trangt. teite lian li medi tower :--< Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Noen som har opplevd å misse svarfrist anngående vidregående opplæring? Jeg glemte å bekrefte om jeg ville ha plassen jeg hadde fått eller ikke, og svarfristen gikk ut i går. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 kor du kjøpte? ;o har ikke no særlig plass til flere disker inni pcn min. da blir det for trangt. teite lian li medi tower :--< Jeg bestite på jobben jeg. Så fikk den til innkjøpspris, tilogmed. Noen som har opplevd å misse svarfrist anngående vidregående opplæring? Jeg glemte å bekrefte om jeg ville ha plassen jeg hadde fått eller ikke, og svarfristen gikk ut i går. Hva gjør jeg nå? Ringer inntakskontoret. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 kor du kjøpte? ;o har ikke no særlig plass til flere disker inni pcn min. da blir det for trangt. teite lian li medi tower :--< Jeg bestite på jobben jeg. Så fikk den til innkjøpspris, tilogmed. Noen som har opplevd å misse svarfrist anngående vidregående opplæring? Jeg glemte å bekrefte om jeg ville ha plassen jeg hadde fått eller ikke, og svarfristen gikk ut i går. Hva gjør jeg nå? Ringer inntakskontoret. Ja, de er stengt nå så får ringe dem på mandag. Men det går vel i orden da? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Haha! Huff, akkurat som meg det. Bare det at jeg trodde jeg gjorde ting riktig. Men du kan fortsatt søke. Bare at du må gjøre det skritlig. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 kor du kjøpte? ;o har ikke no særlig plass til flere disker inni pcn min. da blir det for trangt. teite lian li medi tower :--< Jeg trenger også nye disker, har under 100mb igjen på windownsdisken. Men da trenger jeg noen mulighet for å feste dem i 5.2 slotter Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Faaaen, hvorfor måtte noen kalle seg Lilium?? Måtte slenge på en "L" til. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Faaaen, hvorfor måtte noen kalle seg Lilium?? Måtte slenge på en "L" til. Men det gikk i orden ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg