Sirslask Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor fungerer ikke den venstre SHIFT-knappen? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor fungerer ikke den venstre SHIFT-knappen? webcammet ditt suger. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor fungerer ikke den venstre SHIFT-knappen? I made it. Men nå kom min far hjem, og jeg må finne ut om jeg blir tvunget med på hytten i helgen, eller ikke. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor fungerer ikke den venstre SHIFT-knappen? Hos meg fungerer ikke mellomrom, du har to SHIFT -knapper. I win, you loose. Go whine somewhere else. ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er sikkert ikke en veldig stor trøst, men jeg kan love deg at den er på det siste stedet du leter. Som fks under en seng, bak noen sofaputer eller lignende. Evt i en bukselomme. Kanskje ikke så rart at det det siste stedet man leter, iogmed at når man har finni den er det ingen vits å leite mer? Shikaru: I håret? Har ikke langt nok hår til å ha mista den der... ? var på butikken å henta en pakke nå. tegninger og walla balla i fra animasjons skolen i volda. vil gjerne vite om jeg kommer inn eller ikke jeg da... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 webcammet ditt suger. ikke når det er nok lys, men det er det aldri på rommet mitt så ja, det suger egentlig og det er søss sitt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hos meg fungerer ikke mellomrom, du har to SHIFT -knapper. I win, you loose. Go whine somewhere else. ^^ Du kan jo bare remape så den ene shiftknappen fungerer som mellomrom da. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Men nå kom min far hjem, og jeg må finne ut om jeg blir tvunget med på hytten i helgen, eller ikke. Jeg ble tvunget med for to dager siden, men jobben kom til unnsetning. Men dog, bursdag helt alene, bortsett fra 8 timer jobb. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hos meg fungerer ikke mellomrom, du har to SHIFT -knapper. I win, you loose. Go whine somewhere else. ^^ jeg kan sikkert bare dra tastatueret ut og inn eller restarte det med softwaren Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 webcammet ditt suger. ikke når det er nok lys, men det er det aldri på rommet mitt så ja, det suger egentlig og det er søss sitt *kjøpe sølvfargede tights til* Kom til Oslo eller noe. Jeg kjeder meg... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Du kan jo bare remape så den ene shiftknappen fungerer som mellomrom da. Jeg har vent meg til Ctrl + V metoden jeg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hurra. Jeg må på hytten i morgen. For å hugge ved, så skal jeg reise hjem igjen på Søndag. For så å reise ned på hytten igjen på Torsdag. Jeg ser absolutt ingen logikk i det. :| Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Så, hva skal folk i kveld? Selv tenkte jeg meg en tur på Oslo mikrobryggeri, så får jeg se hva som skjer etter det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Så, hva skal folk i kveld? Selv tenkte jeg meg en tur på Oslo mikrobryggeri, så får jeg se hva som skjer etter det. Hei. *se på med store øyne* Q.Q... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 *kjøpe sølvfargede tights til* Kom til Oslo eller noe. Jeg kjeder meg... Sure, bare finn en dato jeg kan... Jeg er så opptatt med å... Okay, en dag jeg har penger og insinajetiv* *(fancy ord for at jeg gidder som jeg aldri husker hvordan jeg staver) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Så, hva skal folk i kveld? Selv tenkte jeg meg en tur på Oslo mikrobryggeri, så får jeg se hva som skjer etter det. Hei. *se på med store øyne* Q.Q... Menneh, du kommer vel ikke inn noen steder? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hurra. Jeg må på hytten i morgen. For å hugge ved, så skal jeg reise hjem igjen på Søndag. For så å reise ned på hytten igjen på Torsdag. Jeg ser absolutt ingen logikk i det. :| Me neither. Poor Bjørn. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Me neither. Poor Bjørn. Kan du redde meg? Bil ut dit, tar litt over to timer. Det å reise hjem igjen med buss/tog, er ett helt dagsverk det. Gawd. >< Men ja. Jeg er sikkert bare bortkjemt, grinete og sur fordi jeg ikke får viljen min. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Men ja. Jeg er sikkert bare bortkjemt, grinete og sur fordi jeg ikke får viljen min. Da er vi to! Tror ikke jeg kan hjelpe deg så mye, desverre. Kom opp med noe, og jeg er på saken. Jeg har bursdag i morgen, er helt alene og skal jobbe i 8 timer, jess. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Zlatz: Nei, ikke enda...*gråte* Mikkel, jeg kjeder nå. Og sånn ca nå *rive seg i håret* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg