Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva har du gjort nå da Lars?

Ingenting. Men fikk telefon fra eks'en som per nå er på rømmen og jeg lurte på hva man risikerer ved å ikke møte til soning.

Her i Norge risikerer man ikke en dritt så vidt jeg vet. Det norske rettssystemet er en vits når det kommer til å yte skikkelig straffer. :) Kanskje man får en måned ekstra soning? Det teller vel neppe positivt ut om man ønsker å slippe ut tidligere enn den tilmålte straffen.

Lenke til kommentar
Her i Norge risikerer man ikke en dritt så vidt jeg vet. Det norske rettssystemet er en vits når det kommer til å yte skikkelig straffer. :) Kanskje man får en måned ekstra soning? Det teller vel neppe positivt ut om man ønsker å slippe ut tidligere enn den tilmålte straffen.
Prøvde å søke litt rundt temaet. Fant ut at regjeringen ville legge frem forslag om å gjøre det straffbart. Men det var i 2006. Fant ikke ut hva det blei til tilslutt. Nå virker ikke denne regjeringen som den som er kjappest i venningen akkurat, men skulle jo tro det hadde skjedd noe.

Desverre så suger mine google-skills da, så det kan hende jeg bare ikke fant det.

Personlig så synes jeg at å ikke møte bør føre til at man må sone alt og ikke noe tidlig løslatelse PLUSS 20% ekstra soning.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Hva skal man gjøre nå? han jeg skulle skate med skulle på en hytte eller et eller annet... andre folk jobber, og de siste er enten borte, eller har ikke stått opp enda :p

Kjøp ting på nettet! Gøy som faen!

finner ikke lommeboka mi med 3k i :( faen faen faen faen.

Lenke til kommentar
Hva skal man gjøre nå? han jeg skulle skate med skulle på en hytte eller et eller annet... andre folk jobber, og de siste er enten borte, eller har ikke stått opp enda :p

Kjøp ting på nettet! Gøy som faen!

finner ikke lommeboka mi med 3k i :( faen faen faen faen.

Satan. Den er kjip.

Lenke til kommentar

Er sikker på at jeg ikke har hatt den med meg så jeg har mistan. passer alltid ekstra godt på sånne ting... Den ligger vel en plass i huset, selv om jeg ikke finnern nå. har nesten snudd rommet mitt på hodet for å finne den, og fortsatt ikke hell.

Lenke til kommentar
Er sikker på at jeg ikke har hatt den med meg så jeg har mistan. passer alltid ekstra godt på sånne ting... Den ligger vel en plass i huset, selv om jeg ikke finnern nå. har nesten snudd rommet mitt på hodet for å finne den, og fortsatt ikke hell.

Det er sikkert ikke en veldig stor trøst, men jeg kan love deg at den er på det siste stedet du leter. :)

Som fks under en seng, bak noen sofaputer eller lignende. Evt i en bukselomme. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...