Flabba Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Ja, det er ganske kjedelig. Men fet lønn, siden det er natt så er det 210,- kroner timen. Og på et 8 timers skift er det ganske så mye penger. Godt betalt for å sitte å slaske iallefall gi meg din jobb! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Heh. Fancy Nå liker jeg ikke Orkanger / Orkdal jeg da, eneste jeg liker med stedet er alle venna jeg fikk der. jeg liker det. Deg om det. Jeg er fortsatt sur på foreldra mine for å flytte fra Stavanger O.o stavanger.... æsj ... Nei, Stavanger er digg! Ja, det er ganske kjedelig. Men fet lønn, siden det er natt så er det 210,- kroner timen. Og på et 8 timers skift er det ganske så mye penger. Godt betalt for å sitte å slaske iallefall gi meg din jobb! Hmm, hvor jobber du a? =) Kanskje vi kan bytte Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Heh. Fancy Nå liker jeg ikke Orkanger / Orkdal jeg da, eneste jeg liker med stedet er alle venna jeg fikk der. jeg liker det. Deg om det. Jeg er fortsatt sur på foreldra mine for å flytte fra Stavanger Omg, hvem prioriteter Orkanger foran Stavanger? =| mhm fint der:D men liker ikke dialekta... kommer ann på stemmen. Heh. Fancy Nå liker jeg ikke Orkanger / Orkdal jeg da, eneste jeg liker med stedet er alle venna jeg fikk der. jeg liker det. Deg om det. Jeg er fortsatt sur på foreldra mine for å flytte fra Stavanger O.o stavanger.... æsj ... Nei, Stavanger er digg! Ja, det er ganske kjedelig. Men fet lønn, siden det er natt så er det 210,- kroner timen. Og på et 8 timers skift er det ganske så mye penger. Godt betalt for å sitte å slaske iallefall gi meg din jobb! Hmm, hvor jobber du a? =) Kanskje vi kan bytte 3-4ganger i uka:P og bare i timer max:P Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Jobber rundt 30-40 timer i uken jeg. Og om det er mest natt så vil det si nesten 8000 i uken. Men, det er mye dagarbeid også, og da er det bare 140 kroner i timen, noe som ikke er fult så greit. Men, fikk 5000,- for 3 vakter i juni, så gleder meg til juli lønna! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg er fullstendig enig med Shade22. Jeg fatter det fortsatt ikke. Pappa hadde jobb som lege i Madlaleiren og mamma hadde god jobb på et legesenter på Sola og vi bodde på Tjensvoll og så bare finner de ut at de skal flytte til fuckings Trøndelag. I just don't get it *riste på hodet* Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 jeg er heldig om jeg får 5000kr på en hel månde:P å da går 500kr til dyra i afrika:P og 400 til linser... og da er det plutelig ikke SÅ mye igjen:/ Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Trøndelag er ikke så ille. Men jeg vil si at Orkanger er litt feil plass. Og, når man sammenligner det med Stavanger, ja, da vil jeg si at Orkanger taper stooort. Finnes vell ingen finere plass enn Stavanger i norge vil jeg si. Jeg vil forresten legge til at jeg ikke betaler skatt, mulig derfor det er godt betalt :b Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg fikk ikke en eneste pause fra klokka 12 til 9. Kunder konstant! Og bitchy sjef. Slutta ofc Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Det hørtes ikke dumt ut loveless Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg fikk så lyst til å kline soft ice'en i ansiktet til både sure kunder og sjefen. I neez food ffs. Ingen matpause Q.Q Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg fatter det fortsatt ikke. Pappa hadde jobb som lege i Madlaleiren og mamma hadde god jobb på et legesenter på Sola og vi bodde på Tjensvoll og så bare finner de ut at de skal flytte til fuckings Trøndelag. I just don't get it *riste på hodet* Smurf flytte for seg selv igjen? jeg er heldig om jeg får 5000kr på en hel månde:P å da går 500kr til dyra i afrika:P og 400 til linser... og da er det plutelig ikke SÅ mye igjen:/ Jeg har en idé for de 500kr til dyrene i afrika.. Jeg fikk ikke en eneste pause fra klokka 12 til 9. Kunder konstant! Og bitchy sjef. Slutta ofc Åww.. Jeg har en jobb her? - *flytte seg til siden* og - *fòre Loveless* Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg fatter det fortsatt ikke. Pappa hadde jobb som lege i Madlaleiren og mamma hadde god jobb på et legesenter på Sola og vi bodde på Tjensvoll og så bare finner de ut at de skal flytte til fuckings Trøndelag. I just don't get it *riste på hodet* Smurf flytte for seg selv igjen? jeg er heldig om jeg får 5000kr på en hel månde:P å da går 500kr til dyra i afrika:P og 400 til linser... og da er det plutelig ikke SÅ mye igjen:/ Jeg har en idé for de 500kr til dyrene i afrika.. Jeg fikk ikke en eneste pause fra klokka 12 til 9. Kunder konstant! Og bitchy sjef. Slutta ofc Åww.. Jeg har en jobb her? - *flytte seg til siden* og - *fòre Loveless* dyrene er snille og søte og trenger å få et liv... altså får de 500kr i månden Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 egger meg nu. natta Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Finnes vell ingen finere plass enn Stavanger i norge vil jeg si. Jeg er så enig, så enig. Derfor drar jeg heller til Stavanger en måned enn to uker i Syden Natta Flabba Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg er også snill, og litt søt om du er god i photoshop - et liv trenger jeg også Natta, forresten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Natta. Jeg burde legge meg igjen. Men jeg finner ikke lipsylen *angst* Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Hvor tidlig på morgenen er det godtatt å ringe folk? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Sånn ca.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ..nå?Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 41652939Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Selv om det koster deg en halv million, roaming til USA is dyrt Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Haha, morroklumpen. Jeg forventer et vettugt svar Smurfen? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Da er jeg hjemme fra jobb. Endelig, 8 timers nattskift tar på. Blir vell sengen snart tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg