Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Heh. Fancy Nå liker jeg ikke Orkanger / Orkdal jeg da, eneste jeg liker med stedet er alle venna jeg fikk der. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Heh. Fancy Nå liker jeg ikke Orkanger / Orkdal jeg da, eneste jeg liker med stedet er alle venna jeg fikk der. jeg liker det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Det er faen meg ikke mulig!! Kan ikke Blizzard lage 1-2 store patcher istedet for 67 halvstore? O_o Edit: stakkar dere som må høre på min daglige kost med "unødvendig" irritasjon. Endret 18. juli 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Da kom dama,snakkes og god natt Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 World of Patchcraft? Da kom dama,snakkes og god natt Haha. kos dere Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Mens jeg er singel :S stakars.... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg er ikke singel. Hva gjør du oppe så sent Flabba? :o Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Kunne ikke vært mer enig, men endelig(!), etter 2 timer (minst) med patching, så er alt klart! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Da kom dama,snakkes og god natt natta. koselig å snakke som vanlig:D Jeg er ikke singel. Hva gjør du oppe så sent Flabba? :o jeg snakker med folk:D å du? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Now it's wow-time! Nattifjott alle sammen. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Now it's wow-time! Nattifjott alle sammen. natta Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Natta Bob. Er det kult å spille wow nå da? Flabba: Joda, jeg sitter på jobb og kjeder meg, er så lei av å skrive nå. Er en slags skrive, ta telefoner, hente journaler i arkiv jobb. Men i natt har det ikke skjedd en dritt. Virker som ingen skader seg ikveld. Eneste det er å gjøre er å skrive inn gamle notater, og det er ikke særlig kult. Men, det er jo stilig og prate her også ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg lever i en drøm, en vill en, som spiser solnedganger som drops ... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Å spise solnedganger hørtes mer ut som et mareritt. Hva blir dagen uten en solnedgang? =/ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Natta Bob. Er det kult å spille wow nå da? Flabba: Joda, jeg sitter på jobb og kjeder meg, er så lei av å skrive nå. Er en slags skrive, ta telefoner, hente journaler i arkiv jobb. Men i natt har det ikke skjedd en dritt. Virker som ingen skader seg ikveld. Eneste det er å gjøre er å skrive inn gamle notater, og det er ikke særlig kult. Men, det er jo stilig og prate her også ! det hørtes kjedelig ut:P det er super stil å prate her:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Heh. Fancy Nå liker jeg ikke Orkanger / Orkdal jeg da, eneste jeg liker med stedet er alle venna jeg fikk der. jeg liker det. Deg om det. Jeg er fortsatt sur på foreldra mine for å flytte fra Stavanger Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Ja, det er ganske kjedelig. Men fet lønn, siden det er natt så er det 210,- kroner timen. Og på et 8 timers skift er det ganske så mye penger. Godt betalt for å sitte å slaske iallefall Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Heh. Fancy Nå liker jeg ikke Orkanger / Orkdal jeg da, eneste jeg liker med stedet er alle venna jeg fikk der. jeg liker det. Deg om det. Jeg er fortsatt sur på foreldra mine for å flytte fra Stavanger O.o stavanger.... æsj ... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Heh. Fancy Nå liker jeg ikke Orkanger / Orkdal jeg da, eneste jeg liker med stedet er alle venna jeg fikk der. jeg liker det. Deg om det. Jeg er fortsatt sur på foreldra mine for å flytte fra Stavanger Omg, hvem prioriteter Orkanger foran Stavanger? =| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg