Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Oslo er stort. Gææsj, det er kjedelig på jobb. Sitt i informasjonen på et sykehus, ingen ringer, ingen blir lagt inn, ingen folk. Husj, for en kjedelig natt. Og nei, jeg sitter ikke å håper folk skader seg å bli lagt inn :b Oslo er for stort. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Daim er litt godt i grunn ^^ Jeg ser den. Altså, som i poker. Godt brukt uttrykk her jeg kommer fra. "dæsken, cigg blie.. Ja dævven, æ sjer deinn" Om dere skjønner :b Og ja Flabba. Oslo er alt for stort. Jeg roter meg bort hver bidige gang jeg er der. Vi fra barteland er ikke vant til sånt:| Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Daim er litt godt i grunn ^^ Jeg ser den. Altså, som i poker. Godt brukt uttrykk her jeg kommer fra. "dæsken, cigg blie.. Ja dævven, æ sjer deinn" Om dere skjønner :b Og ja Flabba. Oslo er alt for stort. Jeg roter meg bort hver bidige gang jeg er der. Vi fra barteland er ikke vant til sånt:| jeg roter meg bort jeg å men er gøy å. for ender opp på nye steder hver gang:P Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Haha, ja det stemmer det. Er altid redd for å bli overfalt med en haug av narkiser, alkiser, tiggere og slike folk jeg da. Er altid mange av de, spesielt på kveldstid. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Haha, ja det stemmer det. Er altid redd for å bli overfalt med en haug av narkiser, alkiser, tiggere og slike folk jeg da. Er altid mange av de, spesielt på kveldstid. jammen de angriper ikke folk. de slenger dritt til jenter å pørver å klå, men ellers er folk greie egetnlig. så de er ikke noe å være nervøse for:P Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Woo, med vinduet 100% oppe, blir det rimelig lave temperatur måliger på pc'n x]CPU: 24C x] GPU: 32C (Viftene står på 30% på begge x] ) Hadde det bare vært slik hele tiden. *hinthint* Overklokk! Begge kortene er litt overklokket :] CPU: 3.6GHZ (STOCK: 3.0GHZ) GPU: 800/1125/1900 Meeen, nå skal jeg spille GRID ... Elsk spill Endret 18. juli 2008 av SLi Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 45% på circa en halvtime! Gaaad... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Stakkars. Nei, nå må jeg kanskje arbeide litt. Har slasket for mye nå. Orker ikke noe bitterhet fra arbeidsgiveren. Titter innom senere Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Oslo er alt for stort. Jeg roter meg bort hver bidige gang jeg er der. Vi fra barteland er ikke vant til sånt:| Ser den, indeed! Fattern og jeg vandra rundt småfulle og rota oss bort på Grønnland Er ikke sikker på hvor vi skulle. Smestad trur jeg. Jeg har rota meg bort der et par-tre ganger alene. I smau og smågater hist og her. Alltid pes. Men så igjen, jeg har rota meg bort overalt. Selv der jeg har bodd i lengre tid, som Orkanger Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Var i Oslo i forrige helg, jeg fikk plutselig lyst å bo på holmekollen. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Var i Oslo i forrige helg, jeg fikk plutselig lyst å bo på holmekollen. på "hei jeg er super rik"-kollen ja? Orkanger Orkanger hadde hytte der borti. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Har hytte i Lisbetsætra jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Lisbetsætra ligger i Skaun Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Hytte på Orkanger? oO ja Endret 18. juli 2008 av Flabba Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Yay, endelig begynner innstalleringen av patchen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hytte på Orkanger? oO ja Trodde ikke det var noen hyttetomter på Orkanger Eller i Orkdal at all ... Eller, er vel hyttetomter på Geitastranda og i Husdal, men ... Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hytte på Orkanger? oO ja Trodde ikke det var noen hyttetomter på Orkanger Eller i Orkdal at all ... Eller, er vel hyttetomter på Geitastranda og i Husdal, men ... var sånn hus som vi brukte som hytte... hadde også hytte i orkdal. Så woppi for hytter/hus i trøndelag! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Arrrgpff... Nok en patch som må lastes ned... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg