Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 nettby.... mann med navn Montana:"hei sann, du var da søt kan jeg be deg ut på en kinodate? Jeg er 26år og fra Tyrkia." jeg blir litt skremmt av disse merkelige menn fra tyrkia som heletiden skal spørre om slikt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) EWW!HVORFOR LIKER DU IKKE DET SOM ER GODT??? Såeh..joda..neste treff skal en eller annen ha med et halvt oljefat så en kan...virkelig grille. Ingen tyrkere som spør meg om slikt Endret 18. juli 2008 av b-real Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Vel, b-real. Jeg er ingen pingvin, så du kan beholde fisken din for deg selv! *Jage inn i iglo'n* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er noe man skal ha med en man er veldig glad i. hellst elsker. Og det skal vøre mellom dere to ikke hele verden. mener jeg, men jeg er rar:P Helt og holdent enig med deg. Jeg har ingen crazy ex'er \o/ Jeg har :O Men det snakker vi ikke om fordi psykologen min og legen min har anbefalt meg på det sterkeste å glemme monsteret. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 EWW!HVORFOR LIKER DU IKKE DET SOM ER GODT??? Såeh..joda..neste treff skal en eller annen ha med et halvt oljefat så en kan...virkelig grille. Ingen tyrkere som spør meg om slikt jeg vil ikek de skal spørre... alle de som spørr ser ut som de er 50år og kommer til å voldta deg med en gang de ser en dame. Så jeg blir redd:P kan sende de videre til deg om du vil? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Da nevner du det ikke da, Sjur. ^^, Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er noe man skal ha med en man er veldig glad i. hellst elsker. Og det skal vøre mellom dere to ikke hele verden. mener jeg, men jeg er rar:P Helt og holdent enig med deg. Jeg har ingen crazy ex'er \o/ Jeg har :O Men det snakker vi ikke om fordi psykologen min og legen min har anbefalt meg på det sterkeste å glemme monsteret. det er bra:D Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 http://kk.no/php/art_spor.php?id=2630920^^Tjoho! Jeg blei eksperten! Jeg ble også eksperten. Pfft. Min store appetitt tiltrekker seg mange partnere - meg i rævva om det gjør. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Klarer ikke glemme meheet. Hu og handlingene hennes er innprenta i meg for livet : | Jeg tror jeg trenger noe alà den saken i Eternal Sunshine of the Spotless Mind for å glemme a. Dani, hva er Pia fra P3? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Klarer ikke glemme meheet.Hu og handlingene hennes er innprenta i meg for livet : | Jeg tror jeg trenger noe alà den saken i Eternal Sunshine of the Spotless Mind for å glemme a. Dani, hva er Pia fra P3? O.o nårdu sier det slik blir jeg nysjerrig... faen! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 nettby.... mann med navn Montana:"hei sann, du var da søt kan jeg be deg ut på en kinodate? Jeg er 26år og fra Tyrkia."jeg blir litt skremmt av disse merkelige menn fra tyrkia som heletiden skal spørre om slikt. Er det ikke derfor man har slike nettbykontoer med bilder og annet slikt for at alle skal kunne "oppdage" deg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Du kan finne en ny en som er like gal eller verre. Har pleid å funke for meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Vel, b-real. Jeg er ingen pingvin, så du kan beholde fisken din for deg selv! *Jage inn i iglo'n* Why you little! *kaste snøball på og jage etter* jeg vil ikek de skal spørre... alle de som spørr ser ut som de er 50år og kommer til å voldta deg med en gang de ser en dame. Så jeg blir redd:P kan sende de videre til deg om du vil? Skal du bare gjøre, jeg kan være søt uskyldig gutt ute etter...morro Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 nettby.... mann med navn Montana:"hei sann, du var da søt kan jeg be deg ut på en kinodate? Jeg er 26år og fra Tyrkia."jeg blir litt skremmt av disse merkelige menn fra tyrkia som heletiden skal spørre om slikt. Er det ikke derfor man har slike nettbykontoer med bilder og annet slikt for at alle skal kunne "oppdage" deg. nei:P jeg har fordi jeg skal snakke med en spesiell venn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Dani, hva er Pia fra P3? Spør onrtlig så kanskje jeg svarer- Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Vel, b-real. Jeg er ingen pingvin, så du kan beholde fisken din for deg selv! *Jage inn i iglo'n* Why you little! *kaste snøball på og jage etter* jeg vil ikek de skal spørre... alle de som spørr ser ut som de er 50år og kommer til å voldta deg med en gang de ser en dame. Så jeg blir redd:P kan sende de videre til deg om du vil? Skal du bare gjøre, jeg kan være søt uskyldig gutt ute etter...morro da blir de glade:P Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Du er teit! =( hvem? meg? Nei. Du er søt, du. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Du er teit! =( hvem? meg? Nei. Du er søt, du. takk:) begynte å lure. Kunne jo hende du synes det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg