Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hjelp....Nja... SÅ ille er det ikke. Med god oppførsel så slipper hu ut etter ca året. Ikke for å være slem, men ehm... Nei, glem det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Kan vi være så snill å kutte ned på quote-mesterskapet? Takk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hør der ja...hoho..joda. Hadde sikkert vært helt greit å få et år betalt av staten på den måten...kompis av meg satte inne i..hmm..6-7mnd eller.no og bedrev soningen sine i en bowlinghall, bowlet og solgte pølser og slikt..bare chill.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er jeg kjekk? Drukner ett menneske som blir holdt under vann i noen timer uten tilførsel av surstoff? Er Guinness godt? Hvordan er programmet i forhold til msn? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ikke for å være slem, men ehm... Nei, glem det. Hva skulle du si? At eksen min er klin gæern til tider? Ja det vet jeg. Det sier jeg jo selv. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 jeg kunne aldri i verden hatt det. Det er noe man skal ha med en man er veldig glad i. hellst elsker. Og det skal vøre mellom dere to ikke hele verden. mener jeg, men jeg er rar:P Helt enig med deg Flabba. Det har skjedd en gang i min historie, det kommer ikke til å skje igjen. Det er bare fucked up med ONS i mine øyne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg har ingen crazy ex'er \o/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg har ingen crazy ex'er \o/ Enda... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Da får du ei\en snart Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er jeg kjekk? Drukner ett menneske som blir holdt under vann i noen timer uten tilførsel av surstoff? Er Guinness godt? Hvordan er programmet i forhold til msn? Det blir som å sammenlikne er 60 år gammel Lada med en ny Audi, hvor MSN er Ladaen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 L4r5: At det kanskje ikke var noe catch? Gale kvinnemennesker og damer på over femti? Utvid sonen litt, mann. Jeg føler meg nesten som en liten pusekatt når jeg ser hvor mye tull folk kan finne på. Oo (også er jeg kvalm nå faen) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 jeg kunne aldri i verden hatt det. Det er noe man skal ha med en man er veldig glad i. hellst elsker. Og det skal vøre mellom dere to ikke hele verden. mener jeg, men jeg er rar:P DU er sikkert rar, men det er folk som har tilfeldig sex og det er folk som benytter seg av horer. Derfor er det greit å advare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg har ingen crazy ex'er \o/ Enda... haha, for det kommer til å skje! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Har bare en halvgal, men det går greit for jeg er deffinert som gal selv så det går helt greit. *gomle valium* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Har du ingen info om dette programmet eller? Kan jeg bruke hotmail-adressa mi der? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 jeg kunne aldri i verden hatt det. Det er noe man skal ha med en man er veldig glad i. hellst elsker. Og det skal vøre mellom dere to ikke hele verden. mener jeg, men jeg er rar:P DU er sikkert rar, men det er folk som har tilfeldig sex og det er folk som benytter seg av horer. Derfor er det greit å advare. sant. men synes alikevell det blir helt feil. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg har ingen crazy ex'er \o/ Enda... haha, for det kommer til å skje! Alle kommer til å møte på en eller annen raring, og først i etterkant tenker man på hvor idiot man var som gadd å holde på. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 sant. men synes alikevell det blir helt feil.Å be folk bruke kondom er feil? Folk kommer til å gjøre slikt uansett om du syns det er riktig eller feil. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 sant. men synes alikevell det blir helt feil.Å be folk bruke kondom er feil? Folk kommer til å gjøre slikt uansett om du syns det er riktig eller feil. nei det er bra, men å ha tilfeldig sex. kondom må på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg