Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg gjør nok det Daniel, er ikke noe håp for at det blir noe female touch her med det første heller - dvs jeg har ikke noen i sikte for øyeblikket. Vet jo aldri hvem man plutselig møter på, men nå ser det ikke så lyst ut akkurat nei.

Tryll fram ei da :)

Spør du meg er det godt me kjærleik ferie,tok meg et *friår* i 2007 jeg.

(vise regler må følges da) Du får tilbake all energi og ditt neste seriøse forhold(som jeg er i nå) blir mye bedre.

Min regel i 2007

Ha sex minst en gang i månden.

Være TYDLIG med damene før man utfører regel nr 1.

Lenke til kommentar

Jeg er jævla dårlig på å trylle frem damer, men veldig flink til å trylle dem bort.

Nå skal det sies at jeg ganske ofte fikk tilbud mens jeg hadde dame, og måtte si nei, og dro rundt å trylla, så det er vel ikke umulig at det funker igjen. Men, jeg tar det egentlig helt med ro det der, puling er ikke så viktig egentlig, ONS er jo bare piss etter mine erfaringer.

Lenke til kommentar
Horer er fortsatt tillatt i Norge folkens ;)

horer er bare ekkle og har sikkert sånn 100000sykdommer som de på en merkelig måte greier å smitte deg med... også dør du!

Gjelder for alle som har sex med tilfeldig partnere, bruk kondom :)

jamen det er dummt å ha sex med tilfeldig folk.

Lenke til kommentar

horer er bare ekkle og har sikkert sånn 100000sykdommer som de på en merkelig måte greier å smitte deg med... også dør du!

Jeg har hørt at man kan få lilla prikker på kroppen. =O

Det var det mamma sa da jeg tok med meg en gutt hjem så!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

:blush:

Lenke til kommentar

:blush:

jeg kunne aldri i verden hatt det.

Det er noe man skal ha med en man er veldig glad i. hellst elsker. Og det skal vøre mellom dere to ikke hele verden.

mener jeg, men jeg er rar:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...