Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Rimelig fet den altså :) Har ikke erfaring med Asus selv, men har bare hørt positivt om det. :)

hm den skal jeg titte på:D takk for tipset:D

Hva slags bærbar vil du ha forresten? Til hvilket bruk? Videoredigering? Spilling? Vil du ha en som er lett å ha med seg eller en såkalt "skriverbordserstatter"?

skal ha med på folkehøgskole. så må kunne ha kunne ha plass til bilderedigerings programmer å film... skal kjøpe ekstra eksternhardisc å, men ja. vil ha en data som er minst 15tommer stor sjerm på. å hellst ikke vista:P

jeg er litt kravstor:P

Okai! Tror den jeg linka skal være flott til det bruket - MEN kan ikke garantere noe, er ikke dataekspert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tullejente. Du svarer jo på noe helt annet enn jeg spør om.

Hvorfor har du ikke XP på CD, med SP3 integrert, alt tull fjernet og ikke minst unattended install? Du er klar over at du kan lage det selv, ikke sant? Slik at du slipper å laste ned tullet hver gang. Jeg håper at du i det minste lager deg et image nå, slik at du slipper å installere på nytt om Windows skulle begynne å skape seg(noe Windows har for vane å gjøre).

Ingen vits i å lære seg Vista, Windows7 kommer jo snart, Vista er det nye WinME.

Grunnen til at jeg ikke har lagt inn xp er at jeg ikke finner cd'n min :blush: Har sånn unlimited cd liggende ett sted. Må bare finne den..

------

EY!! Jeg har webcam på pc'n min! Det har jeg aldri hatt før :woot:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Tullejente. Du svarer jo på noe helt annet enn jeg spør om.

Hvorfor har du ikke XP på CD, med SP3 integrert, alt tull fjernet og ikke minst unattended install? Du er klar over at du kan lage det selv, ikke sant? Slik at du slipper å laste ned tullet hver gang. Jeg håper at du i det minste lager deg et image nå, slik at du slipper å installere på nytt om Windows skulle begynne å skape seg(noe Windows har for vane å gjøre).

Ingen vits i å lære seg Vista, Windows7 kommer jo snart, Vista er det nye WinME.

Grunnen til at jeg ikke har lagt inn xp er at jeg ikke finner cd'n min :blush: Har sånn unlimited cd liggende ett sted. Må bare finne den..

------

EY!! Jeg har webcam på pc'n min! Det har jeg aldri hatt før :woot:

gratulerer:D

Lenke til kommentar
Må bare finne ut hvordan jeg installerer msn 7.5. Orker ikke live og husker ikke hvordan jeg gjorde det på den andre pc'n.
<a href="http://filehippo.com/download_msn_messenger/" target="_blank">http://filehippo.com/download_msn_messenger/</a>

Installerer BF2 igjen :) Beste onlinespillet ever ^^,

Call of Duty 4 duger bare ikke på online.. x]

Beste ever må være bf1942 :love:

Jeg er på msn, men det blir ikke noen camsession altså - for atte jeg ligger i senga nå. :p
Det er jeg også. Naken tilogmed. Men det er jo da man skal ha camsession.

så hva driver folket med?

Siiter på msn og i telefonen.

Edit: Og her.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Jeg er på msn, men det blir ikke noen camsession altså - for atte jeg ligger i senga nå. :p

Selvsagt er man naken når man ligger i senga. Jeg sover alltid naken jeg, det er best. Jeg er ikke så billig jeg forstår du. :p

Red.: Flabba: Ligger naken i senga, prater her på forumet og planlegger hvilke triks jeg skal bruke på giggen min og ikke minst hvor mange triks jeg skal gjøre ved hvert bord. Jeg skal jo tasse rundt i lokalet og trylle for folk, ikke stå på en scene.

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar

Selvsagt er man naken når man ligger i senga. Jeg sover alltid naken jeg, det er best. Jeg er ikke så billig jeg forstår du. :p

Red.: Flabba: Ligger naken i senga, prater her på forumet og planlegger hvilke triks jeg skal bruke på giggen min og ikke minst hvor mange triks jeg skal gjøre ved hvert bord. Jeg skal jo tasse rundt i lokalet og trylle for folk, ikke stå på en scene.

det hørtes da koselig ut:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Den ble nettopp ferdig :D

Ja Flabba det er faktisk riktig så koselig. :) Godt å bare ligge i senga mens man tenker og planlegger, dessuten så kan jeg bare sovne stille inn når jeg føler for det, siden jeg allerede har lagt meg. Det er helt perfekt faktisk. :)

Mangler the female touch da :roll:

Lenke til kommentar
Ja Flabba det er faktisk riktig så koselig. :) Godt å bare ligge i senga mens man tenker og planlegger, dessuten så kan jeg bare sovne stille inn når jeg føler for det, siden jeg allerede har lagt meg. Det er helt perfekt faktisk. :)

så fint:D

mens jeg må gå hele 2cm og hoppe opp i senga når jeg gidder:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...