Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke kjøp dell. Har knota med den driten her i hele dag. Endelig har jeg fått lagt inn windows på nytt, og kjørt update i to timer elns.

Hvorfor har du ikke en slipstreamet versjon av Windows XP liggende på CD/DVD? Det lurer nå jeg på. Ikke skyld på Dell for at du knoter med installasjonen av XP da lille venn. :)

Lenke til kommentar
Kan et par card-trix myself. En novice if upi wil :p

Type hyttetriks eller skikkelige triks?

Type imponere jenter fast-triks.

Kan trylle et objekt til å vokse også :ph34r: (et annet jente-imponerende triks)

Ja, det kan jeg se for meg ja. :fun: Jaja, det er jo mange måter å gjøre det på. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lars:Nå nå, vi har alle en crazy-ex her. Jeg ivertfall, Nutcase she was.

Stalka meg.

Jaggu skriver ikke barna hurtig idag.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Hvorfor har du ikke en slipstreamet versjon av Windows XP liggende på CD/DVD? Det lurer nå jeg på. Ikke skyld på Dell for at du knoter med installasjonen av XP da lille venn. :)

Kunne ikke velge, vista fulgte med uansett. De hadde lagt inn og laget überdellvista som sugde negerballe. Derfor la jeg den inn på nytt :)

De hadde også en backuppartisjon som tok ulovlig mye plass, jeg måtte bli kvitt.

Må jo venne med til vista en eller annen gang. Ellers blir det 98 all over again. Tviholdte på det systemet litt for lenge tror jeg :blush:

Lenke til kommentar

Rimelig fet den altså :) Har ikke erfaring med Asus selv, men har bare hørt positivt om det. :)

hm den skal jeg titte på:D takk for tipset:D

Hva slags bærbar vil du ha forresten? Til hvilket bruk? Videoredigering? Spilling? Vil du ha en som er lett å ha med seg eller en såkalt "skriverbordserstatter"?

skal ha med på folkehøgskole. så må kunne ha kunne ha plass til bilderedigerings programmer å film... skal kjøpe ekstra eksternhardisc å, men ja. vil ha en data som er minst 15tommer stor sjerm på. å hellst ikke vista:P

jeg er litt kravstor:P

Lenke til kommentar
Lars:Nå nå, vi har alle en crazy-ex her. Jeg ivertfall, Nutcase she was.

Stalka meg.

Hvorfor er det sånn at alle har en gal eks? :hmm:

Du stjeler jo ikke hasjen til folk da - det er jo å be om bråk. :)
I hvertfall om du bøffer fra alex junior. Han er faen ikke stabil.
Lenke til kommentar

Kunne ikke velge, vista fulgte med uansett. De hadde lagt inn og laget überdellvista som sugde negerballe. Derfor la jeg den inn på nytt :)

De hadde også en backuppartisjon som tok ulovlig mye plass, jeg måtte bli kvitt.

Må jo venne med til vista en eller annen gang. Ellers blir det 98 all over again. Tviholdte på det systemet litt for lenge tror jeg :blush:

Tullejente. Du svarer jo på noe helt annet enn jeg spør om.

Hvorfor har du ikke XP på CD, med SP3 integrert, alt tull fjernet og ikke minst unattended install? Du er klar over at du kan lage det selv, ikke sant? Slik at du slipper å laste ned tullet hver gang. Jeg håper at du i det minste lager deg et image nå, slik at du slipper å installere på nytt om Windows skulle begynne å skape seg(noe Windows har for vane å gjøre).

Ingen vits i å lære seg Vista, Windows7 kommer jo snart, Vista er det nye WinME.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...