Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trylla du vekk rompa hans :dontgetit:

My God, you are good :D

Hehe, han følte det sånn iallefall. :) Jeg er litt gira nå da, for det er første oppdraget mitt. Har jo traska rundt på byen å trylla før, men det har vært bare for å få trening og egen nytelse av å underholde folk. Nå er det jo jobb. :fun:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Kan et par card-trix myself. En novice if upi wil :p

Type hyttetriks eller skikkelige triks?

Type imponere jenter fast-triks.

Kan trylle et objekt til å vokse også :ph34r: (et annet jente-imponerende triks)

Lenke til kommentar
Tror jeg har netshoppingdilla! 5-6 pakker vil havne i postkassen min iløpet av de neste to ukene. Hjeeeelp.

oooh hva har du shoppa?

- Bok om kaffebrenning

- T-skjorte

- T-skjorte

- Friends Sesong 2

- Sigar

- Radiokontroll

- Pique

- Batterilader

hm... det var da ikke sååååå mye:P

Ikke kjøp dell. Har knota med den driten her i hele dag. Endelig har jeg fått lagt inn windows på nytt, og kjørt update i to timer elns.

O.o ok da holder jeg meg unna det:P

Lenke til kommentar
Tror jeg har netshoppingdilla! 5-6 pakker vil havne i postkassen min iløpet av de neste to ukene. Hjeeeelp.

oooh hva har du shoppa?

- Bok om kaffebrenning

- T-skjorte

- T-skjorte

- Friends Sesong 2

- Sigar

- Radiokontroll

- Pique

- Batterilader

hm... det var da ikke sååååå mye:P

Vel, viss du tenker i forhold til økonomien min - JO! :!:

Lenke til kommentar

Oida. Slo akkurat på den ene mobilen. Den har vært uten strøm noen dager. Da poppa det inn melding fra eksen min som ble sendt på tirsdag. Hun lurte på om jeg kunne ta kontakt for det var noe som var viktig. Jaja. For seint nå. Hun skulle inn å sone på onsdag.

Kanskje like greit at jeg ikke hadde på telefonen.

Lenke til kommentar
Oida. Slo akkurat på den ene mobilen. Den har vært uten strøm noen dager. Da poppa det inn melding fra eksen min som ble sendt på tirsdag. Hun lurte på om jeg kunne ta kontakt for det var noe som var viktig. Jaja. For seint nå. Hun skulle inn å sone på onsdag.

Kanskje like greit at jeg ikke hadde på telefonen.

Kanskje like greit, ja. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...