NikkaYoichi Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har vært myndig i snart ett og et halvt år. Big deal, liksom. Haha, kødder du?! Jeg trodde du var sånn, 40-ish. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Skulle gjerne blitt umyndig igjen jeg Hvorfor det? Bare deilig å være myndig vel? Men når jeg tenker meg litt om, så hadde det faktisk vært deilig å vært liten igjen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Haha, kødder du?! Jeg trodde du var sånn, 40-ish. HÆ? Du tuller nå, ikke sant? Oo SI AT DU TULLER! Endret 17. juli 2008 av Kibs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Haha, kødder du?! Jeg trodde du var sånn, 40-ish. uh-oh. You're asking for trouble. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Nei, da vet ikke jeg hvorfor det skjedde. Jeg har en mistanke om at det årsaken kan være det legene kaller "demilledeprivasjon". Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Å, gud. Et øyeblikks uoppmerksomhet og vips har jeg totalt brukt tåneglsaksen på fingerneglene og gjort dem skikkelig takkete og ekle. DETTE ER EN DÅRLIG START PÅ DAGEN. Nå må du ta det med ro. Er det smykker, disse neglene dine? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Han har ikke Demille her, så da går han for plan b. Å være som henne. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Haha, kødder du?! Jeg trodde du var sånn, 40-ish. HÆ? Du tuller nå, ikke sant? Oo SI AT DU TULLER! Faktisk så tuller jeg ikke. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg har fått for meg det av en eller annen grunn. Man lærer så lenge man lever, ikke sant? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Han har ikke Demille her, så da går han for plan b. Å være som henne. Umulig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Gah. So much for døgnrytme. Sovna vel rundt fire eller noe, husker ikke sist jeg posta, men var i alle fall like etter det og har sovet til nå, på en veldig vond sofa. *vrak* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Fettoter hører jeg sjelden i sør-trøndelag. Mer Nord-trøndersk det Du har ikke oppholdt deg nok rundt Holmeng og Fjelnseth og de Har hørt fettoter i årevis jeg ^^ God aften, Flabba, hvordan ble filmkvelden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Good day Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Hmm ... Jeg er sulten, lurer på hva jeg skal ete. Om jeg skal gå for hold its, big one eller bare lage brødskiver. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Fettoter hører jeg sjelden i sør-trøndelag. Mer Nord-trøndersk det Du har ikke oppholdt deg nok rundt Holmeng og Fjelnseth og de Har hørt fettoter i årevis jeg ^^ God aften, Flabba, hvordan ble filmkvelden? hei:D jo den ble grei... så spiderman 3. den var flott. Hadde venninde her. og spillt guitar hero på DS. så vellykket kveld. å din? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Good day Hva mente du jeg lignet? Red.: Habba, habba! Flabba, habba, habba! Endret 17. juli 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Good day Hva mente du jeg lignet? Red.: Habba, habba! Flabba, habba, habba! hallo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Du ligner en tryllekunstner Har den typiske Magicado look (fra bildet) mangler bare svart kappe Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Faktisk. Jeg overraska en som jeg kjenner her en kveld, er en stund siden jeg har møtt ham - han har vel kjent meg i 4-5 år. Han visste ikke at jeg drev med trylling, så når jeg trylla ræva av ham så klikka det helt for ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg