Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ok. :)

Hvorfor synes du ikke Jericho er grei underholdning? (Bare lurer, ikke sur elns.) :)

Bra serie. Synes sesong to snøret opp mye mye av de løse trådene fra sesong en. Og for en sesongavslutning. Helt vilt!

Kunne fint laget en spinoff-serie om den nye amerikanske borgerkrigen ut i fra den serien. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fettoter hører jeg sjelden i sør-trøndelag. Mer Nord-trøndersk det :p

Da har du oppholdt deg for lite sammen med meg. Jeg er født og oppvokst i Trondheim, men bruker fettoter ganske ofte. ;) Jeg har fått oppdrag på Naboen(Den gode nabo) forresten. :) Barsjefen spanderte en pils på meg sist og lurte på om jeg ville opptre der en dag. :woot:

Lenke til kommentar
På norsk tv?

TV2. :)

Er det nå jeg skal avsløre alt som kommer til skje siden jeg har sett de 5 første tidligere i år?

Har ikke lastet ned jeg da vettu. :)

Men du kan bare avsløre for min del. Kommer antagelig til å irritere meg grønn iom. at jeg ikke får sett alle eppisodene. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg skal feire mitt et-års jubelum 1.august :)

Har ellers oppholdt meg i Orkdal.

Naboen ja,korleis dag? Liker Naboen :)

Lenke til kommentar
Jeg skal feire mitt et-års jubelum 1.august :)

Har ellers oppholdt meg i Orkdal.

Naboen ja,korleis dag? Liker Naboen :)

Jeg trodde du bodde på Nardo jeg.

Naboen er en genial plass, jeg vet ikke - tenkte å stikke nedover i morra og høre hvilken dag han hadde tenkt seg. Vet ikke hvor seriøst han hadde tenkt seg det. Om han hadde tenkt å henge opp plakat uttafor og slikt eller bare at jeg skulle gjøre det sånn uten at noen visste det. Jeg var jo godt brisen så jeg sa jeg skulle stikke innom for å avtale litt nærmere en dag jeg var edru. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå ja :p Men er oppringelig en Orkdal`s gutt.

hmm,så lenge det ikke er laurdag så kan jeg sikkert titte innom.(jobber på laurdag)

Tipper på at det blir metal av deg?

PS: trenger du noen med rytmepinner så bare si fra :)

Lenke til kommentar
Nå ja :p Men er oppringelig en Orkdal`s gutt.

hmm,så lenge det ikke er laurdag så kan jeg sikkert titte innom.(jobber på laurdag)

Tipper på at det blir metal av deg?

PS: trenger du noen med rytmepinner så bare si fra :)

Metal? Nei, jeg driver med trylling. :D (Ja, jeg er seriøs.)

Lenke til kommentar
Trylling? hehe, ja du ligner.

Men men,keep me updated

Trylling ja, mest kortmanipulering og mentalmagi. Holder på å utvider reportoaret, men jeg kan nok til å holde det gående i over en time skulle jeg tro. Det vil jo uansett være bord-til-bord-trylling type close-up som er mest aktuelt på en slik plass og for de triksene jeg gjør.

Jeg likner på hva?

Det skal jeg gjøre, skal som sagt stikke en tur nedover i morra for å prate med barsjefen igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...