L4r5 Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Må jeg? Finnes det ingen utvei? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Ja, min er best. Robin da. What? Har jeg vært slem gutt igjen? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Men har lagd den selv da, i motsetning mange andre x]Er det noen som kan skryte av å ha laget avataren sin selv så må det jo være moi. Ramme plz. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jo, du kan gjøre som meg... Jeg er anti Skarstad og hans tørre "vittigheter" er jeg immun mot. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Det er alt for sent, Skarstadpus. Aw, holy cow, you guys! Må jeg? Finnes det ingen utvei? Det er sikkert en åpning for deg i mobben til Quayle, Melisma og The Game. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Var litt av poenget mitt da l4r5 , å skryte x] Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg er anti Skarstad og hans tørre "vittigheter" er jeg immun mot. Jeg forventer ikke at noen som skriver som det der skal forstå meg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jo, du kan gjøre som meg... Jeg er anti Skarstad og hans tørre "vittigheter" er jeg immun mot. Ah, It makes sense nao. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har ramme, og jeg lagde avataren selv. Bare fortalte en av mine groviser til mammas vinflaske og vips så smilte korka = Great Sucsess!!!!111 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg forventer ikke at noen som skriver som det der skal forstå meg.Nei du er jo så unik og spesiell. Verden går ikke videre uten deg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Nei du er jo så unik og spesiell. Verden går ikke videre uten deg. Nei, huff, b-real, nå trekker du konklusjoner ut av rumpa igjen. Hva har vi sagt om det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Nei du er jo så unik og spesiell. Verden går ikke videre uten deg.Nei, huff, b-real, nå trekker du konklusjoner ut av rumpa igjen. Hva har vi sagt om det?Jeg poster bare mitt inntrykk av den personen du gir uttrykk for å være online mann, om den stemmer eller ikke er en annen sak men det er det inntrykket en sitter igjen med Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg poster bare mitt inntrykk av den personen du gir uttrykk for å være online mann, om den stemmer eller ikke er en annen sak men det er det inntrykket en sitter igjen med Kan jeg ikke være litt hoven og pretensiøs uten at noen oppfatter det som at jeg ser på meg selv som viktig? Overlegen, kanskje, men ikke nødvendigvis viktig. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Skarstad spiller skittent Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jo, du kan gjøre som meg... Jeg er anti Skarstad og hans tørre "vittigheter" er jeg immun mot. Jeg gidder ikke gå så langt som å blir anti skarstad, men jeg er nok immun mot "vittighetene ja Det er sikkert en åpning for deg i mobben til Quayle, Melisma og The Game.Quale og game har jeg ingenting imot. Var litt av poenget mitt da l4r5 , å skryte x]Min tok lenger tid å lage enn din da. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Har en følelse på at visse folk er i denne tråden 24/7... Anyways... Er litt morsomt, når du chatter med noen på msn, så skriver du f.eks "x]" veldig ofte, Noe den du chatter med ikke gjør. Neste uke skriver personen det like ofte.. ahaha manipulasjon. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Kan jeg ikke være litt hoven og pretensiøs uten at noen oppfatter det som at jeg ser på meg selv som viktig? Overlegen, kanskje, men ikke nødvendigvis viktig.Kan du sikkert men folk oppfatter ting forskjellig Immun har en blitt for lenge lenge siden egentlig. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Når man lever i et samfunn der darwinismen ikke lenger skiller ut feiltakene fra gensamlingen, er elitisme det eneste vi har igjen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Populisme...great... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg