NikkaYoichi Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Hårsår jeg? Jeg finnes ikke hårsår jeg kjære deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Edit: Å gud. Nå begynner det, sakte men sikkert å gå opp for meg hva som er ute hos pappa. -Torb skal møte stemonsteret. Å gud, å gud, å gud.Pffft... Hu er det bare å jatte med så går det så bra så. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Hårsår jeg? Jeg finnes ikke hårsår jeg kjære deg. Går det an å lugge deg? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Feilen er at du bruker FF. Oh no, you didn't just... say that! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Hårsår jeg? Jeg finnes ikke hårsår jeg kjære deg. Går det an å lugge deg? Akkurat nå så har jeg så kort hår at det skal godt gjøres at du får tak i noe å lugge i, men jeg tåler å bli lugget når jeg har langt hår. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Oh no, you didn't just... say that! Joda, det gjorde jeg!! Akkurat nå så har jeg så kort hår at det skal godt gjøres at du får tak i noe å lugge i, men jeg tåler å bli lugget når jeg har langt hår. Okei. Da vet jeg det. =/ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Feilen er at du bruker FF. Oh no, you didn't just... say that! Hun er jo jente - vi vet jo alle hvordan det er med jenter og tekniske ting. Akkurat nå så har jeg så kort hår at det skal godt gjøres at du får tak i noe å lugge i, men jeg tåler å bli lugget når jeg har langt hår. Okei. Da vet jeg det. =/ Er det noe å være lei seg for da? Jeg er kjekkest med kort hår. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Hun er jo jente - vi vet jo alle hvordan det er med jenter og tekniske ting. Er det noe å være lei seg for da? Jeg er kjekkest med kort hår. Synd jeg ikke er veldig jentete, da. =/ Men jeg bruker Opera mest av prinsipp. Og fordi jeg ikke gidder å laste ned ditt og datt hver gang jeg trenger en ny funksjon. Jada, sikkert schjempeschjeck. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jada, sikkert schjempeschjeck. Taler ikke avataren for seg selv kanskje? :flex: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Dyyyyypt vann nå, Qualye. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Synd jeg ikke er veldig jentete, da. =/ Men jeg bruker Opera mest av prinsipp. Og fordi jeg ikke gidder å laste ned ditt og datt hver gang jeg trenger en ny funksjon. Word Opera fungerer jevnt over, out of the box. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Dyyyyypt vann nå, Qualye. Huh?! Hva mener du? Du har jo en jævla dinosaur som avatar liksom, du er jo bare så kul! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Det er jo avataren min som eier. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg har kulest, Skarstad sin er tard. Punktum finale.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Taler ikke avataren for seg selv kanskje? :flex: Eh.. Jo, nettopp. Den med kulest avatar må være.. hmm.. Demille. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 kulest må være Demille. Flink jente. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Ja, min er best. Robin da. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Flink jente. Men hvis jeg fortsetter å smiske nå, så blir du sur, sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg