Batnobbit Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Der står bare dato, smartass. Hva slags teit greie har du? Oo Jeg trenger ikke en gang holde muspekeren over. Det står "TO" for torsdag der allerede. Står ikke noe sånt her, står bare tid, dato og årstall. Har Windows Xp x64 hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Nå minner du bare om en oppmerksomhetsyk 93'er igjen. Oh, whatEVER. Den som sier det først er det selv. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Bare å ta. Jeg har masse jeg. 6 eggeplommer, 0,5l fløte, 100g sukker og en vaniljestang ble mye is det ^^ Høres ikke ut som du kommer til å gå tom med det første, nei. Står ikke noe sånt her, står bare tid, dato og årstall.Har Windows Xp x64 hvis det var det du lurte på. Teeeeit. Neida. Man må jo ha sånn kul..ting. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Teeeeit.Neida. Man må jo ha sånn kul..ting. Jaaaa Kan noen anbefale 2-3 gode outh park episoder? Har sett alle i season 5 og oppover. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Finnes det folk som faktisk leser det han skriver? Skarstad: 3 dager, eller hva? Alle leser hva jeg skriver. Særlig du. Og alle andre. Also: Det kommer til å ta av. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 6 eggeplommer, 0,5l fløte, 100g sukker og en vaniljestang ble mye is det ^^Bare knappe to dagers forsyning det der da. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! Jeg klarte nesten og svi pizzaen min mens jeg satt og faktisk fulgte med på et slankeprogram på NRK! Hva har jeg blitt? Endret 17. juli 2008 av Campin Carl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Du... så på slankeprogram.. OG svidde pizzaen? Alt håp er ute for deg! EDIT: Og NRK? Herregud mann Endret 17. juli 2008 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Korrekt. Så, legg til den Llandari-kisen på MSN og stripp for ham eller noe slikt. Har ham der allerede. Er bare pauseunderholdning. .. Føler at det ble feil ord å bruke, men.. Men stripping har jeg ikke sett noe til... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Oh, whatEVER. Den som sier det først er det selv. Jeg nekter ikke for at jeg er oppmerksomhetsyk? Bare knappe to dagers forsyning det der da. To dager? Jeg har snart spist opp alt jeg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Argh! Jeg har fått en irriterende bug i FF 3.0. Hvis jeg klikker en plass på en nettside så kommer det en cursor opp. Slik at jeg ikke lenger kan bruke piltastene til å bla her på forumet. Den står liksom bare der og blinker, trykker jeg pil ned så hopper den bare en linje ned, som om jeg var i en slags redigeringsmodus. Noen som har peiling på hva jeg har gjort for at det skal bli slik og ikke minst hvordan i svarte jeg blir kvitt denne irriterende funksjonen. Red.: Skit i det, jeg fant ut av det. Aner ikke hvordan jeg har klart å slå på det der, men det har jeg altså klart. Vi får si at fylla har skylda. Endret 17. juli 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Aha, du redigerer internett. 8D Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Du... så på slankeprogram.. OG svidde pizzaen? Alt håp er ute for deg! EDIT: Og NRK? Herregud mann Tror det hadde noe med de merkelige måtene de testet folk på i det programmet Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Argh! Jeg har fått en irriterende bug i FF 3.0. Hvis jeg klikker en plass på en nettside så kommer det en cursor opp. Slik at jeg ikke lenger kan bruke piltastene til å bla her på forumet. Den står liksom bare der og blinker, trykker jeg pil ned så hopper den bare en linje ned, som om jeg var i en slags redigeringsmodus. Noen som har peiling på hva jeg har gjort for at det skal bli slik og ikke minst hvordan i svarte jeg blir kvitt denne irriterende funksjonen. Feilen er at du bruker FF. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Aha, du redigerer internett. 8D Dagens ^^ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Bare knappe to dagers forsyning det der da. To dager? Jeg har snart spist opp alt jeg. Knappe to dager hvis man er veldig selvbehersket. Du sa jo du hadde masse, så jeg trodde du klarte å få det til å være lenger enn meg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Aha, du redigerer internett. 8D Faktisk, så var det som om jeg redigerte Internet ja Eple. Lurer på hvilken idiot som kom på den funksjonen der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Jeg skal til pappa i dag. Og jeg vet ikke om det er " " eller " ". Edit: Å gud. Nå begynner det, sakte men sikkert å gå opp for meg hva som er ute hos pappa. -Torb skal møte stemonsteret. Å gud, å gud, å gud. Endret 17. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Feilen er at du bruker FF. Kjeften! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kjeften! Var da voldsomt så hårsår du skulle være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg