Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Der står bare dato, smartass.

Hva slags teit greie har du? Oo

Jeg trenger ikke en gang holde muspekeren over. Det står "TO" for torsdag der allerede.

Står ikke noe sånt her, står bare tid, dato og årstall.

Har Windows Xp x64 hvis det var det du lurte på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare å ta. Jeg har masse jeg. :D

6 eggeplommer, 0,5l fløte, 100g sukker og en vaniljestang ble mye is det ^^

Høres ikke ut som du kommer til å gå tom med det første, nei.

Står ikke noe sånt her, står bare tid, dato og årstall.

Har Windows Xp x64 hvis det var det du lurte på.

Teeeeit.

Neida.

Man må jo ha sånn kul..ting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Du... så på slankeprogram.. OG svidde pizzaen? :( Alt håp er ute for deg!

EDIT: Og NRK? Herregud mann :(

Endret av Slettet-v6cLnSOv3V
Lenke til kommentar

Argh! Jeg har fått en irriterende bug i FF 3.0. Hvis jeg klikker en plass på en nettside så kommer det en cursor opp. Slik at jeg ikke lenger kan bruke piltastene til å bla her på forumet. Den står liksom bare der og blinker, trykker jeg pil ned så hopper den bare en linje ned, som om jeg var i en slags redigeringsmodus. Noen som har peiling på hva jeg har gjort for at det skal bli slik og ikke minst hvordan i svarte jeg blir kvitt denne irriterende funksjonen. :cry:

Red.: Skit i det, jeg fant ut av det. :D Aner ikke hvordan jeg har klart å slå på det der, men det har jeg altså klart. Vi får si at fylla har skylda.

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar
Argh! Jeg har fått en irriterende bug i FF 3.0. Hvis jeg klikker en plass på en nettside så kommer det en cursor opp. Slik at jeg ikke lenger kan bruke piltastene til å bla her på forumet. Den står liksom bare der og blinker, trykker jeg pil ned så hopper den bare en linje ned, som om jeg var i en slags redigeringsmodus. Noen som har peiling på hva jeg har gjort for at det skal bli slik og ikke minst hvordan i svarte jeg blir kvitt denne irriterende funksjonen. :cry:

Feilen er at du bruker FF.

:whistle:

Lenke til kommentar
Bare knappe to dagers forsyning det der da. :dontgetit:

To dager? Jeg har snart spist opp alt jeg. :ermm:

Knappe to dager hvis man er veldig selvbehersket. Du sa jo du hadde masse, så jeg trodde du klarte å få det til å være lenger enn meg. :p
Lenke til kommentar

Jeg skal til pappa i dag. Og jeg vet ikke om det er " :) " eller " :( ".

Edit: Å gud. Nå begynner det, sakte men sikkert å gå opp for meg hva som er ute hos pappa. -Torb skal møte stemonsteret. Å gud, å gud, å gud.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...