NgZ Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg foreslår en god dose med NgZ. Opp til flere ganger daglig. Kloke mrbjoern. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Der står bare dato, smartass. Hva slags teit greie har du? Oo Jeg trenger ikke en gang holde muspekeren over. Det står "TO" for torsdag der allerede. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Der står bare dato, smartass. Memoriser dette. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jaaaha? Man kan bli avhengig, vet du.Skulle det være negativt? Skarstad: Haha, det blir neppe noen liten NibZ nei. Tror dere man kunne kalt en unge NibZ? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Skarstad liker ikke folk som smisker med meg, av en eller annen grunn. Bare om de gjør det hele forbanna tiden. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Bare om de gjør det hele forbanna tiden. Det var sånn det var, ja. Det er jo plagsomt. Skarstad: Haha, det blir neppe noen liten NibZ nei. Tror dere man kunne kalt en unge NibZ? ... Jeg blir litt skeptisk til den tankerekken der. Oo Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Skarstad liker ikke folk som smisker med meg, av en eller annen grunn. Bare et tips. Drikker du? Eller gikk jeg glipp av en massiv dose sarkasme? Oo Skarstad liker meg ikke anyways, vet du. Og, det var faktisk ikke noe sarkasme der. Kloke mrbjoern. Jeg vet. Nå. Betalingen du lovte meg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Hahaha, jeg holder fader meg på å si "*navn, på selskap jeg jobeber i*, du snakker med *navnet mitt*" når jeg tar min egen mobiltelefon. xD Jeg vet. Nå. Betalingen du lovte meg. Hun er fortsatt 84mil unna. Close, but no cigar. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Köpa fittesaft noen? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Skarstad liker meg ikke anyways, vet du. Og, det var faktisk ikke noe sarkasme der. Mao drikker du. =/ Köpa fittesaft noen? Jeg blir småskeptisk av den drill-tingen i sammenheng med setninga. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Party mix, må røres ferskt fra kilden Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Mao drikker du. =/ Da må det være noe rart i vaniljeisen min, hvertfall Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Party mix, må røres ferskt fra kilden Oooh. Det høres..ubehagelig ut. Eller.. kommer selvsagt an på hvor ferskt. Da må det være noe rart i vaniljeisen min, hvertfall Man vet aldri. Har Skarstad vært i nærheten av den? Endret 17. juli 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Det var sånn det var, ja. Det er jo plagsomt. Korrekt. Så, legg til den Llandari-kisen på MSN og stripp for ham eller noe slikt. Skarstad liker meg ikke anyways, vet du. Du gravde din egen grav, mister. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Man vet aldri. Har Skarstad vært i nærheten av den? Jeg håper ikke det. Den skal hvertfall ha stått i fryseren, siden jeg lagde den i går. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Korrekt. Så, legg til den Llandari-kisen på MSN og stripp for ham eller noe slikt. Har ham der allerede. Er bare pauseunderholdning. .. Føler at det ble feil ord å bruke, men.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Du gravde din egen grav, mister. Nå minner du bare om en oppmerksomhetsyk 93'er igjen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 .. Føler at det ble feil ord å bruke, men..I hvert fall med tanke på hva Skarestad skrev. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg håper ikke det. Den skal hvertfall ha stått i fryseren, siden jeg lagde den i går. Det hørtes ikke helt trygt ut, du. Det er nok best om du gir den til meg. I hvert fall med tanke på hva Skarestad skrev. Finnes det folk som faktisk leser det han skriver? Skarstad: 3 dager, eller hva? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Det hørtes ikke helt trygt ut, du. Det er nok best om du gir den til meg. Bare å ta. Jeg har masse jeg. 6 eggeplommer, 0,5l fløte, 100g sukker og en vaniljestang ble mye is det ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg