Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det går jo sport i det, aldri nokon som vinn, men det er kanskje litt av poenget. Kan dere ikke dele ut en premie til den som har flest inlegg i denne tråden innen en viss dato? Skal det delaste ut premiar må det være eit minstrekrav til prestasjon, å spamme DNF kan alle klare. Ja, men det kan bli gøy å se hvor mye søppel det er mulig å poste da. Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Det så vi vel i SO6.... Nå har jeg kjeks mellom tenna. Hm. Sitte oppe og spille eller legge seg? Endret 13. januar 2008 av Binko Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Date med meg? Litt kjipt om det er du som vinner da Ingenting galt med runking er det vel? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 En uke med Skarstad. Jeg vurderte å skrive den, men jeg regna med alle tenkte det uansett Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 NP: Neneh Cherry - Buffalo Stance. En av tidenes merkeligste sanger Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Om det ikke er unger som kommer ut, så kan du få min katt. Det er en 14 år gammel sort kastrert hannkatt som liker å ikke bli klappet, tigge mat ved bordet, ikke opp maten den har fått ved boret og heller bare la det ligge som en klatt på glovet, klore på dørlistene om natta og bæsje på teppet utenfor rommet mit. Jeg kan sende den gratis til deg i en norgespakke med en boks kattemat inkludert. Gamle katter får problemer med å spise mat som har store biter. Gi den mindre klumper eller boksemat. De får også problemer med blærekontroll. Kast teppet, det stinker do i kattens nese selv om du vasker det. Kjøp en kattedo og sett den i nærheten Løste problemet med familiekatten som begynte å tisse og bæsje overalt. De klarer rett og slett ikke holde seg. Ha helst en do i hver etage. Gamle katter har ikke godt av å bli omplassert. Vil du ikke ha den lengre, kan du ta den med til dyrlegen og få den avlivet. Bedre enn at den ikke er ønsket hvis det er sånn situasjonen er. Du finner nok ut av det, du kan jo også høre på dyre-delen av forumet, aknskje de har noen fler råd til deg! Lykke til! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 En uke med Skarstad. Jeg vurderte å skrive den, men jeg regna med alle tenkte det uansett Takk. Dere ga meg inspirasjon til mitt nye prosjekt. Jeg legger ned Maktmisbruk-serien og lager "En uke med Skarstad" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, men det kan bli gøy å se hvor mye søppel det er mulig å poste da. Kjempegøyalt... Dagens tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=894075&hl= Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Takk. Dere ga meg inspirasjon til mitt nye prosjekt. Jeg legger ned Maktmisbruk-serien og lager "En uke med Skarstad" En grøsser? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jepp, Bundy? Jeg kunne godt tenkt meg en Bundy? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg kunne godt tenkt meg en Bundy? Jeg og! Han er da ganske så søt ^^ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Dagens tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=894075&hl= Du verden. Damemagneten. Janis Joplin er bare kjempebra NP: Janis Joplin - Me and Bobby McGee Endret 13. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Vi kan jo alltid endre det til Pusur1993 da.. Endret 13. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Herregud! Begynner nesten å lure på at brukeren er et troll. Orker ikke si noe engang. Blir bare oppgitt. L4r5 : Kanskje x)... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 NP: Janis Joplin - Me and Bobby McGee Liker bedre originalen jeg da... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vi kan jo alltid endre det til Pusur1993 da.. Altså, skal jeg vinne en premie, så må det jo være noe jeg faktisk kan bruke. Bundy kunne vært artig. Men siden Pusur ikke tør å stikke hjemmefra i mer enn 10 min av gangen , har jeg absolutt ingen mulighet til å gaffe han, for så å gjemme han under sengen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Noen forslag til skikkelig Zen-musikk? Sitter og hører på Enya nå, har Fleetwood Mac som neste Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 NP: Janis Joplin - Me and Bobby McGee Liker bedre originalen jeg da... Joasså, det er jo langt fra den beste sangen hennes. Jeg har ikke hørt originalen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Noen forslag til skikkelig Zen-musikk? Sitter og hører på Enya nå, har Fleetwood Mac som neste Air - Pocket Symphony. Det er skikkelig avslappende saker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Jeg har ikke hørt originalen. kris kristofferson som hadde originalen. Men han var sammen med Janis på den tiden. Så slo han opp fordi hu ikke slutta å slå han originalt en country-låt Endret 13. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg