Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det går jo sport i det, aldri nokon som vinn, men det er kanskje litt av poenget.

Kan dere ikke dele ut en premie til den som har flest inlegg i denne tråden innen en viss dato?

Skal det delaste ut premiar må det være eit minstrekrav til prestasjon, å spamme DNF kan alle klare.

Ja, men det kan bli gøy å se hvor mye søppel det er mulig å poste da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om det ikke er unger som kommer ut, så kan du få min katt.

Det er en 14 år gammel sort kastrert hannkatt som liker å ikke bli klappet, tigge mat ved bordet, ikke opp maten den har fått ved boret og heller bare la det ligge som en klatt på glovet, klore på dørlistene om natta og bæsje på teppet utenfor rommet mit.

Jeg kan sende den gratis til deg i en norgespakke med en boks kattemat inkludert.

Gamle katter får problemer med å spise mat som har store biter. Gi den mindre klumper eller boksemat. De får også problemer med blærekontroll. Kast teppet, det stinker do i kattens nese selv om du vasker det. Kjøp en kattedo og sett den i nærheten :) Løste problemet med familiekatten som begynte å tisse og bæsje overalt. De klarer rett og slett ikke holde seg. Ha helst en do i hver etage.

Gamle katter har ikke godt av å bli omplassert. Vil du ikke ha den lengre, kan du ta den med til dyrlegen og få den avlivet. Bedre enn at den ikke er ønsket hvis det er sånn situasjonen er.

Du finner nok ut av det, du kan jo også høre på dyre-delen av forumet, aknskje de har noen fler råd til deg! Lykke til!

Lenke til kommentar
Vi kan jo alltid endre det til Pusur1993 da..

Altså, skal jeg vinne en premie, så må det jo være noe jeg faktisk kan bruke. Bundy kunne vært artig. Men siden Pusur ikke tør å stikke hjemmefra i mer enn 10 min av gangen , har jeg absolutt ingen mulighet til å gaffe han, for så å gjemme han under sengen. :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...