Niqābninja Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg misunner de nesten litt. Det må jo være befriende å klare tro på en høyere makt. Da er det liksom ikke bare ens egen skyld om man fucker opp hele tia. Da er det "Guds plan". Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kanskje folk er kristne fordi de vil ha en som liksom elsker dem uansett hvor mye dritt de gjør, og alltid tilgir dem og sånt, da. oO Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg lurer på om jeg hadde blitt lykkelig om jeg fikk en plutselig religiøs opplevelse. Sånne gladkristne folk virer så... ja.. GLADE rett og slett.Vet ikke hva som måtte ha skjedd for å få meg til å tro på en usynlig mann som befrukter sin mor for å bli født så han kan dø for oss. I tillegg til at han hater alt mellom himmel og jord og sender deg til evig pinsel, men fortsatt ELSKER deg. Jeg klarer bare ikke se logikken i kristendommen uansett hvor hardt jeg prøver. Kristen, bærteblondis, who cares. Så enkle liv. De må ha det godt . Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Hihihi. Jeg hørte noen morsomme kristne på radioen for en stund siden. De var sinte på NRK på grunn av at de ikke ville dekke en teit kristen musikkfestival på lik linje med for eksempel Hove. Begrunnelsen til NRK var noe slikt som at "det er ikke ordentlig musikk." Endret 17. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ææ. Jeg er alene i kafeen. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...Specifications# SKal prøv å krangle til meg en litt bedre data på forsikringen nå, imot at jeg legger i litt selv. VIl ha en maskin som faktisk takler spill og HD filmer. Den jeg fikk før hadde VIA Pro IGP, takler faen meg ikke enkelte nettsider en gang. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 WOOHOO! Runnet Motherload på miniclip nå nettopp Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Prøvde å lage en partisjon nå, men jeg skjønte ingenting. Tror pc'n regner feil eller noe. Ja, det høres veldig sannsynlig ut. Jeg tror du gjør noe feil jeg snuppa. Nå har jeg akkurat vært uten vann og strøm i nesten 2 timer! Man føler seg ganske hjelpesløs og fortapt uten strøm. Ingen TV, ingen PC etter at den bærbare gikk tom for batteri, ikke noe internett siden den teite routeren trenger strøm. Kan bli gal av mindre. Nå er jeg endelig tilbake. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 *lese på hjemmesiden til flabba* Gled deg til folkehøyskole. =D jeg gjør det... er i ekstase, men jeg skjønner ikke dialekta der jeg skal:p og tenk om alle er sånn "æsj se på henne" også blir jeg alene ... æææh. . eller må dele rom med en drit bæsj. Gjør ikke noe om du ikke skjønner dialekta der. Er jo de færreste som kommer fra det stedet de går på folkehøgskole, så det blir garantert et virrvarr av dialekter. Har akkurat fått den nye dell'en. Er den værste drittpc'n jeg noengang har hatt. Vista er idiot og dell har lagt inn altmuligrart. Får ikke ha en partisjon uten noe på engang! Trodde det var en menneskerett når man kjøpte pc. Skal formatere hele og legge inn xp etterpå. Så nå sitter jeg på den gamle pc'n igjen. Bare la den være sånn som den var, og bruk Vista slik det er ment å brukes så funker det flott Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Vet ikke hva som måtte ha skjedd for å få meg til å tro på en usynlig mann som befrukter sin mor for å bli født så han kan dø for oss. Jeg prøver meg med ett skudd i blinde her - hva om Jessica Alba plutselig ringte på døra hjemme hos deg og sa: "Lars, ta meg hardt, NÅ!" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg misunner de nesten litt. Det må jo være befriende å klare tro på en høyere makt. Da er det liksom ikke bare ens egen skyld om man fucker opp hele tia. Da er det "Guds plan".Ja, jeg også. Det virker så enkelt. Glemte forresten å sende de filmene til deg i dag. Eller glemte og glemte. Dreit i det heter det kanskje. Hadde de med meg ned i byen, men var så utrolig masse folk på posten at jeg rett og slett ikke orka å gå inn der. Jeg prøver meg med ett skudd i blinde her - hva om Jessica Alba plutselig ringte på døra hjemme hos deg og sa: "Lars, ta meg hardt, NÅ!"Jeg hadde blitt overrasket. Og paff. Og så hadde jeg antagelig pult hu. Men det hadde nok ikke gjort meg religiøs. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg prøver meg med ett skudd i blinde her - hva om Jessica Alba plutselig ringte på døra hjemme hos deg og sa: "Lars, ta meg hardt, NÅ!"Jeg hadde blitt overrasket. Og paff. Og så hadde jeg antagelig pult hu. Men det hadde nok ikke gjort meg religiøs. Jeg tror jeg hadde blitt religiøs da, for det må jo være ett mirakel når noe som er så usannsynlig skjer? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Prøvde å lage en partisjon nå, men jeg skjønte ingenting. Tror pc'n regner feil eller noe. Ja, det høres veldig sannsynlig ut. Jeg tror du gjør noe feil jeg snuppa. Nå har jeg akkurat vært uten vann og strøm i nesten 2 timer! Man føler seg ganske hjelpesløs og fortapt uten strøm. Ingen TV, ingen PC etter at den bærbare gikk tom for batteri, ikke noe internett siden den teite routeren trenger strøm. Kan bli gal av mindre. Nå er jeg endelig tilbake. Leste du i derre analoge tingene da eller? Endret 17. juli 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hva i svarte er det du snakker om Terje? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hva i svarte er det du snakker om Terje? bøker, blader... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Jeg tror jeg hadde blitt religiøs da, for det må jo være ett mirakel når noe som er så usannsynlig skjer? At akkurat du i det hele tatt eksisterer et så uendelig mye mer usannsynlig. We are going to die, and that makes us the lucky ones. Most people are never going to die because they are never going to be born. The potential people who could have been here in my place but who will in fact never see the light of day outnumber the sand grains of Sahara. Certainly those unborn ghosts include greater poets than Keats, scientists greater than Newton. We know this because the set of possible people allowed by our DNA so massively outnumbers the set of actual people. In the teeth of these stupefying odds it is you and I, in our ordinariness, that are here. - Richard Dawkins. Endret 17. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg vil ha noe godt til middag. Men hva? Ikke kinamat, ikke takeout, ikke pannekaker, og ikke pasta. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg vil ha noe godt til middag. Men hva? Ikke kinamat, ikke takeout, ikke pannekaker, og ikke pasta. Brødskivo . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg