Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Dramadramadrama! Hvaharskjedd?? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Dramadramadrama! Hvaharskjedd??Tar jeg det på forumet blir jeg bannet igjen. Og det gidder jeg ikke. Jeg lurer på om det funker å steke peanøttsmør med mel og sukker i ovnen og så dyppe det i sjokolade. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Tar jeg det på forumet blir jeg bannet igjen. Og det gidder jeg ikke. AW to the E to the S to the O to the M E. Mer spennende enn journalføring av eierseksjonssameier? Mye mulig. god morgen:D XD å :!: å ijen Endret 17. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 My god! Skarstad bruker smileyer?! Nå står ikke verden til påske. Flink pike. Dell er noe herk, med Vista blir ikke ting bedre.Format C: og reinstall med XP og kos. Thats the plan. Kan ikke skjønne hvordan noen klarer å ha en pc med vista. Har det på mediapc'n og det er ubrukelig. Prøvde å lage en partisjon nå, men jeg skjønte ingenting. Tror pc'n regner feil eller noe. Vista fucks all. Easy as pie. god morgen:D God morgen, Flabba Sovet godt? Det har ikke jeg, for jeg har ikke sovet at all og begynner å bli litt overtrett. Sitter på ekkel Mac, jeg må desinfisere henda når jeg kommer hjem, får ikke sove, får ikke vekt han jeg er hos for å si at jeg drar. Woohoo. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Tar jeg det på forumet blir jeg bannet igjen. Og det gidder jeg ikke. AW to the E to the S to the O to the M E. Mer spennende enn journalføring av eierseksjonssameier? Mye mulig. god morgen:D XD å :!: å ijen ja HEI til deg spesiellt:P =D X) My god! Skarstad bruker smileyer?! Nå står ikke verden til påske. Flink pike. Dell er noe herk, med Vista blir ikke ting bedre.Format C: og reinstall med XP og kos. Thats the plan. Kan ikke skjønne hvordan noen klarer å ha en pc med vista. Har det på mediapc'n og det er ubrukelig. Prøvde å lage en partisjon nå, men jeg skjønte ingenting. Tror pc'n regner feil eller noe. Vista fucks all. Easy as pie. god morgen:D God morgen, Flabba Sovet godt? Det har ikke jeg, for jeg har ikke sovet at all og begynner å bli litt overtrett. Sitter på ekkel Mac, jeg må desinfisere henda når jeg kommer hjem, får ikke sove, får ikke vekt han jeg er hos for å si at jeg drar. Woohoo. ja utrolig godt faktisk:D nå skal jeg rydde mitt rom og så kommer Thomas innom med no brev å slikt. Også skal jeg ha film kveld meg meg selv:D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Høres kos ut Jeg vil også ha filmkveld, kan jeg dele med deg? For jeg har ikke filmer eller DVD-spiller eller noe her ... Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Høres kos ut Jeg vil også ha filmkveld, kan jeg dele med deg? For jeg har ikke filmer eller DVD-spiller eller noe her ... i kveld er det bare meg og tv'n, men en annen dag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Okay, kan ta det når jeg kommer for å bake ^^ Jeg burde uansett sove. Om jeg bare får vekt syvsoverne så de kan låse etter meg og jeg kommer meg ut herifra og hjem Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 OGC? Oslo Gospel Choir? Fuck yes! Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Så kjedeliiiiiiiig. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 OGC? Oslo Gospel Choir? Fuck yes! de er stygge Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Hva kaller man en samisk direktør? Lapptopp Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) OGC? Oslo Gospel Choir? Fuck yes! No, you krazy kook! OCC ( . )( . ) OGC Endret 17. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Aaaah... I get it, I get it. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Tell your friends, okay? Endret 17. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg er hjemme! Fyren som sov på sofaen våkna for å drite og kunne låse døra etter meg ^^ Nå kan jeg sovne på sofaen mens Sash! og Salt 'n Pepa og Snap! spilles i bakgrunnen, yay ^^ Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Hvor har du vært, Datasmurf? oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg