Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

My god! Skarstad bruker smileyer?! Nå står ikke verden til påske.

Flink pike. Dell er noe herk, med Vista blir ikke ting bedre.

Format C: og reinstall med XP og kos.

Thats the plan. Kan ikke skjønne hvordan noen klarer å ha en pc med vista. Har det på mediapc'n og det er ubrukelig. :thumbdown: Prøvde å lage en partisjon nå, men jeg skjønte ingenting. Tror pc'n regner feil eller noe.

Vista fucks all. Easy as pie.

god morgen:D

God morgen, Flabba :)

Sovet godt? Det har ikke jeg, for jeg har ikke sovet at all og begynner å bli litt overtrett.

Sitter på ekkel Mac, jeg må desinfisere henda når jeg kommer hjem, får ikke sove, får ikke vekt han jeg er hos for å si at jeg drar. Woohoo.

Lenke til kommentar
Tar jeg det på forumet blir jeg bannet igjen. Og det gidder jeg ikke.

AW to the E to the S to the O to the M E. Mer spennende enn journalføring av eierseksjonssameier? Mye mulig.

:D:p XD å :!: :)

å :lol: ijen

ja HEI til deg spesiellt:P =D :) X)

My god! Skarstad bruker smileyer?! Nå står ikke verden til påske.

Flink pike. Dell er noe herk, med Vista blir ikke ting bedre.

Format C: og reinstall med XP og kos.

Thats the plan. Kan ikke skjønne hvordan noen klarer å ha en pc med vista. Har det på mediapc'n og det er ubrukelig. :thumbdown: Prøvde å lage en partisjon nå, men jeg skjønte ingenting. Tror pc'n regner feil eller noe.

Vista fucks all. Easy as pie.

God morgen, Flabba :)

Sovet godt? Det har ikke jeg, for jeg har ikke sovet at all og begynner å bli litt overtrett.

Sitter på ekkel Mac, jeg må desinfisere henda når jeg kommer hjem, får ikke sove, får ikke vekt han jeg er hos for å si at jeg drar. Woohoo.

ja utrolig godt faktisk:D

nå skal jeg rydde mitt rom og så kommer Thomas innom med no brev å slikt. Også skal jeg ha film kveld meg meg selv:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...