Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Deppa skarstad? Er det fort gjort å svi en pizza i en supernova? Er uendelig mye? Har PI mange desimaler? Er jeg meg, er du deg? Er vann vått? Er Demille hawt? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 "Jenter som kommer og jenter som går!" Hva er dette for en møkkakanal? Variert musikk fra de fire siste tiår! Variert musikk fra de fire siste tiår! Variert musikk fra de fire siste tiår! Variert musikk fra de fire siste tiår! Variert musikk fra de fire siste tiår! Variert musikk fra de fire siste tiår! Variert musikk fra de fire siste tiår! Variert musikk fra de fire siste tiår! Sier de egentlig noe annet enn det der på Radio Norge nå? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Deppa skarstad? Er det fort gjort å svi en pizza i en supernova? Er uendelig mye? Har PI mange desimaler? Er jeg meg, er du deg? Er vann vått? Er Demille hawt? Ja, ja, ja, ja, ja og ja! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Er det fort gjort å svi en pizza i en supernova? Er uendelig mye? Har PI mange desimaler? Er. jeg meg, er du deg? Er vann vått? Er Demille hawt? Det går veldig fort. Uendelig er mye. PI har mange desimaler, Du er deg, og jeg er meg. Vann er vått. Om demille er hawt vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Herlig å väre ferdig med å male. Nå skal man på stranda med familien Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Med familien? ;O Ja, stakkars deg som ikke har hört om det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Så satt man her da. Rock på anlegget, ørtogførti pils, sprit, JD, scrambled eggs and bacon etc. For en herlig start på dagen, særlig når man ikke har sovet. Woohoo ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Domination! K9z. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 god morgen hvordan står det til her da? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 god morgen hvordan står det til her da? God morgen ja. Jeg er alene på jobb, bygger pc-er. Jeg er trøtt, og det er varmt her inne. Jeg har det smålig ille. Nesten like ille som Skarstad. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Jeg har det smålig ille. Nesten like ille som Skarstad. HA! Jeg er en homofil, handikappet og svart jøde, mens du er Auswitch-fangevokteren som klager på å ha trukket kveldsvakta. Endret 17. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 god morgen hvordan står det til her da? God morgen ja. Jeg er alene på jobb, bygger pc-er. Jeg er trøtt, og det er varmt her inne. Jeg har det smålig ille. Nesten like ille som Skarstad. Skal jeg komme og irritere deg litt? så jeg sparer all denna båndbredden som trengs for og være her i DNFK? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Du er spesiell skarstad.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Til alle nerder som vurderer om de skal ta nok en dag forran pcen, eller om de skal prøve stranda ? Sjekk ut denne. Se filmen hos Youtube Ps. hvordan får man til å sette inn youtube spesialelementet? Funker jo aldri Endret 17. juli 2008 av The Game Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Du er spesiell skarstad.. Hvem er spesiell Skarstad? [youtube]IuYrRebvFHc[/youtube] Endret 17. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) HA! Jeg er en homofil, handikappet og svart jøde, mens du er Auswitch-fangevokteren som klager på å ha trukket kveldsvakta. Da er du maks uheldig. For jeg missliker jøder, homser, negere og invalide. Endret 17. juli 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Thank you Skarstad Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Da er du maks uheldig. For jeg misslker jøder, homser, negere og invalide. Gjør vi ikke alle ... Men det var ikke poenget mitt. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Du er spesiell skarstad.. Hvem er spesiell Skarstad? [youtube]IuYrRebvFHc[/youtube] Å fy faen.................................... tardz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg