Pasient Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Herlig. Jeg sitter og hører på Schwerpunk - Solo Apefe. Om du har vært i forsvaret, ringer det kanskje en bjelle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Och jag tittar på tv-serien Oz Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Om jeg har vært i forsvaret? LOL? Nei, ringer ingen bjelle, men skal youtbe'n! OZ er forresten en sykt bra serie! Endret 17. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Och jag tittar på tv-serien Oz ooooh den er kul:D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Flabba: Jeg har tre sesonger hjemme på DVD. Du er velkommen når som helst! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 jeg legger meg nu. natta mennesker=D Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Uff.. Klarer ikke slutte å tenke på skolen. : / Ny skole.. nye folk... *grueseg* Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Flabba: Jeg har tre sesonger hjemme på DVD. Du er velkommen når som helst! å fy da... jeg må komme til deg:D Uff.. Klarer ikke slutte å tenke på skolen. : / Ny skole.. nye folk... *grueseg* jeg å! hjelp? hvor skal du begynne? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Flabba: Jeg har tre sesonger hjemme på DVD. Du er velkommen når som helst! å fy da... jeg må komme til deg:D Ja det må du! Go natt, og sov godt! Sikkert en uke til vi snakkes igjen ca. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Flabba: Jeg har tre sesonger hjemme på DVD. Du er velkommen når som helst! å fy da... jeg må komme til deg:D Ja det må du! Go natt, og sov godt! Sikkert en uke til vi snakkes igjen ca. hvorfor så lenge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Flabba: Jeg har tre sesonger hjemme på DVD. Du er velkommen når som helst! Jeg har fire Pluss jeg kinda skylder det en huge tjenneste også,ikke bare NixX Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Fordi jeg blir veldig opptatt i Berlevåg, å så skal jeg bo hos bestefar og bestemor og de tror ikke at internett er noe bra, så de har ikke data eller internet! Men kanskje jeg stikker en tur innom biblioteket hehe Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Flabba: Jeg har tre sesonger hjemme på DVD. Du er velkommen når som helst! Jeg har fire Pluss jeg kinda skylder det en huge tjenneste også,ikke bare NixX jaha? why? Fordi jeg blir veldig opptatt i Berlevåg, å så skal jeg bo hos bestefar og bestemor og de tror ikke at internett er noe bra, så de har ikke data eller internet! Men kanskje jeg stikker en tur innom biblioteket hehe ja synes jeg du skal gjøre. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Uff.. Klarer ikke slutte å tenke på skolen. : / Ny skole.. nye folk... *grueseg* jeg å! hjelp? hvor skal du begynne? Helse og sosial, vg1... Faget er vel greit nok... Men alle de nye folkene, greit nok jeg har gått sammen med 3 stk derifra i 10 år, men.. alikevel! :O Enn du? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Uff.. Klarer ikke slutte å tenke på skolen. : / Ny skole.. nye folk... *grueseg* jeg å! hjelp? hvor skal du begynne? Helse og sosial, vg1... Faget er vel greit nok... Men alle de nye folkene, greit nok jeg har gått sammen med 3 stk derifra i 10 år, men.. alikevel! :O Enn du? åja du er liten:P (ikke slemmt men ja) Voss folkehøgskole:D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kexxy: Det er jo spennende å møte nye folk? Flabba: okda! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kexxy: Det er jo spennende å møte nye folk? Flabba: okda! woho:D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Kexxy: Det er jo spennende å møte nye folk? Flabba: okda! woho:D Kexxy: Videregående er faktisk ganske morsomt! Det er min erfaring ihvertfall.. Var kanskje litt heldig med de nye vennene jeg fant der! Der tok flabba kvelden.. No chicks to talk with! Endret 17. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ungdomskole check vidregående check lærling check allmen check Høgskole Up next. Flabba: Jeg lå i sengen din.... By my accont,I owe you one favour. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Danielzu: Da blir smurfen sjalu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg