Stonemeister Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eplefe er dronningen her, tross alt Funfact: det finnes fem kvintillioner bakterier på jorden. Jeg vedder på at du tar feil. Svaret er selvsagt 5 000 000 000 000 000 000 000 000 000 001 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Å ha mest innlegg i denne tråden vil jeg ikke se på noe som noe positivt. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Legg den på ryggen og trykk den på magen. For å få ut unger, elelr kjenne unger? Du ser om det er unger som kommer ut. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Eplefe er dronningen her, tross alt Funfact: det finnes fem kvintillioner bakterier på jorden. Funfact: En kvintillion er 10^30. Det finnes omlag 6 milliarder mennesker her i verden, altså 6*10^9. Det vil si at det er 8,3*10^20 bakterier per menneske. W00t Endret 13. januar 2008 av gonjimann Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Godt over 800 innlegg på Eplefe! Hot damn! Nå skal jeg snart ut en time, tror tråden er død for natten innen jeg kommer inn igjen! Så godnatt til dere alle, spesielt skarstad! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Gitar Hero på tv'n her og. Blir helt huggæren av å se på rulle-tingen med noter på. Etter nokre timar med GH3 beveger alt eg ser på seg som gitarhalsen. Gardiner og bøker ruller nedover. Oppover, vel? Hos meg er det oppover, men hey, jeg er fucked up, såeh... Ja, stemmer vel det. Å ha mest innlegg i denne tråden vil jeg ikke se på noe som noe positivt. Det går jo sport i det, aldri nokon som vinn, men det er kanskje litt av poenget. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Uff, irriterer meg at PCen jeg bruker til musikk og filmer ser ut til å ha en død harddisk og det er ikke s-video på denne Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Du ser om det er unger som kommer ut. Har lett litt i gamle forumposter og funnet ut at de bør komme i løpet av en uke ca. Håper det ikke er så mange Stonemeister: Oppover, nedover whatever. Endret 13. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det går jo sport i det, aldri nokon som vinn, men det er kanskje litt av poenget. Kan dere ikke dele ut en premie til den som har flest inlegg i denne tråden innen en viss dato? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det går jo sport i det, aldri nokon som vinn, men det er kanskje litt av poenget. Kan dere ikke dele ut en premie til den som har flest inlegg i denne tråden innen en viss dato? Der har vi løsningen på spam-mangelen i denne tråden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det går jo sport i det, aldri nokon som vinn, men det er kanskje litt av poenget. Kan dere ikke dele ut en premie til den som har flest inlegg i denne tråden innen en viss dato? Skal det delaste ut premiar må det være eit minstrekrav til prestasjon, å spamme DNF kan alle klare. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Der har vi løsningen på spam-mangelen i denne tråden. Er bare å gi en premie som ingen vil ha da... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Der har vi løsningen på spam-mangelen i denne tråden. Er bare å gi en premie som ingen vil ha da... Jeg melder meg frivillig. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Der har vi løsningen på spam-mangelen i denne tråden. Er bare å gi en premie som ingen vil ha da... Jepp, Bundy? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du ser om det er unger som kommer ut. Har lett litt i gamle forumposter og funnet ut at de bør komme i løpet av en uke ca. Håper det ikke er så mange Stonemeister: Oppover, nedover whatever. Om det ikke er unger som kommer ut, så kan du få min katt. Det er en 14 år gammel sort kastrert hannkatt som liker å ikke bli klappet, tigge mat ved bordet, ikke opp maten den har fått ved boret og heller bare la det ligge som en klatt på glovet, klore på dørlistene om natta og bæsje på teppet utenfor rommet mit. Jeg kan sende den gratis til deg i en norgespakke med en boks kattemat inkludert. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Der har vi løsningen på spam-mangelen i denne tråden. Er bare å gi en premie som ingen vil ha da... Date med meg? Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Åååh buuuurn. Hei kafèfjompiser! Nå spiser jeg kjeks og ser på "x-tester" @ Discovery. Overraskende underholdende, serien altså. EDIT: Fuck, reprise. Endret 13. januar 2008 av Binko Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Date med meg? Litt kjipt om det er du som vinner da Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Der har vi løsningen på spam-mangelen i denne tråden. Er bare å gi en premie som ingen vil ha da... En uke med Skarstad. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Date med meg? Litt kjipt om det er du som vinner da Date med meg selv er noe jeg vil stå over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg