Loeve Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Etter iherdige machoøvelser har jeg herved og endelig greid å forsvare min rolle som Nord-Europas mest mannlige mannemann. Denne gangen var finaleøvelsen rektal oppbevaring av sigar, og etter at dommerpanelet gjennom aktiv men tungt presset arbeid måtte knipe ut en bortkommen liten kubaner, var det liten tvil om at Loeve atter en gang hadde bevist at tesosteron var og er en dårlig parodi på hans usammenlignbare vilje- og muskelstyrke i nedre regioner. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 *kremt* Jeg har cola til deg. *sulten* Ok - nå er jeg ikke sulten mer.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Etter iherdige machoøvelser har jeg herved og endelig greid å forsvare min rolle som Nord-Europas mest mannlige mannemann. Denne gangen var finaleøvelsen rektal oppbevaring av sigar, og etter at dommerpanelet gjennom aktiv men tungt presset arbeid måtte knipe ut en bortkommen liten kubaner, var det liten tvil om at Loeve atter en gang hadde bevist at tesosteron var og er en dårlig parodi på hans usammenlignbare vilje- og muskelstyrke i nedre regioner. Thats my man! <3 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Kom aldri så langt. Fant ut at om jeg begynte å romstere med slikt, så kom jeg til å vekke farmor, så jeg bare varma noen kanelsnurrer i stedet. Bakte du i dag, Flabba? nei jeg jobba også var hos kammerat... også så jeg zodiac med venninde nå nettopp. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Loeve - stappa du en kubaner opp arsle? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 jeg er redd... synes folk ofte ikke synes jeg er no hyggelig:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Kom aldri så langt. Fant ut at om jeg begynte å romstere med slikt, så kom jeg til å vekke farmor, så jeg bare varma noen kanelsnurrer i stedet. Bakte du i dag, Flabba? nei jeg jobba også var hos kammerat... også så jeg zodiac med venninde nå nettopp. Aha. *sende kanelsnurrer til* Zodiac er kos ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 jeg er redd... synes folk ofte ikke synes jeg er no hyggelig:P Joda! Du er kos. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Åww.. *kose på Flabba* Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Åww.. *kose på Flabba* *kose tilbake på* jeg er redd... synes folk ofte ikke synes jeg er no hyggelig:P Joda! Du er kos. takk,. men er ikke så mange som synes det i virkelige liv:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Men Flabba da, du er jo så koselig Og så har du rosa hår og liker å bake og alt er fryd og gammen med deg Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Kom aldri så langt. Fant ut at om jeg begynte å romstere med slikt, så kom jeg til å vekke farmor, så jeg bare varma noen kanelsnurrer i stedet. Bakte du i dag, Flabba? nei jeg jobba også var hos kammerat... også så jeg zodiac med venninde nå nettopp. Aha. *sende kanelsnurrer til* Zodiac er kos ^^ den var ekkel, men kul Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg syntes ikke den var ekkel, men det er meg og jeg pleier ikke å synes at slike filmer er ekle Eneste filmen jeg har syns var ekkel (sånn skikkelig ekkel) som jeg har sett, er Ichi the Killer, men jeg så hele greia for det Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Loeve - stappa du en kubaner opp arsle? send meg det norske mobilnummeret på pm, så skal du få bilde/video. nettet her er noe apekatt, så msn faller ut konstant. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 er i USA atm - såehh, det vil koste meg... ...ca tusen, så jeg driter i det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Lurer på om hold it med dip er godt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Lurer på om hold it med dip er godt. spis det så sjekk! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Skal til sverige i morgen, klokka 1200. Så vurderer våkenatt. Sto opp klokka 1930 i dag Dere kan holde meg med selskap ^^ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 er i USA atm - såehh, det vil koste meg... ...ca tusen, så jeg driter i det feiger ut som vanlig. gud- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Flabba, okay ^^ Da kan jeg samtidig sjekke om det funker å varme opp cheese dip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg