Flabba Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 jeg kom inn på folkehøyskole:D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 jeg kom inn på folkehøyskole:D Woohoo! Gratulerer Hvor? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 jeg kom inn på folkehøyskole:D Woohoo! Gratulerer Hvor? Voss:D miste stede jeg kunne valgt, men liker voss... så det blir kult. skjønner ikke hva folk sier der, men det lærer man seg:P herregud jeg gleder meg:D Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg kom inn på Medier & Kommunikasjon - akkurat som jeg ønsket Noen andre som kom inn i holmestrand? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Ja, pupper er fint. Men de skal strutte, ikke henge. hengepupper er ekkelt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Flabba, så kult! Der gikk fetteren min og eksen hans ^^ De sa det var dritkult der, gled deg Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg kom inn på Medier & Kommunikasjon - akkurat som jeg ønsket Noen andre som kom inn i holmestrand? holmestrand faktisk... ville dit, me var ikke ledige plasser=( Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Ohh.. :/ Kan putte deg i sekken? ^^ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Ohh.. :/ Kan putte deg i sekken? ^^ ja:D Flabba, så kult! Der gikk fetteren min og eksen hans ^^De sa det var dritkult der, gled deg jammen tenk om ingen liker meg. å jeg blir helt alene 1helt år O.o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Hi Flabba.. Anyways; irriterer meg at det ikke fins en eneste flaske i leiligheten Jeg vil drikke vann,og har BARE småglass igjen, Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Alle liker vel deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Pfft, det går så bra så, om ikke annet, så får jeg komme fra Steinkjer for å redde deg ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 *gi flaske til Danielzu* Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Hi Flabba.. Anyways; irriterer meg at det ikke fins en eneste flaske i leiligheten Jeg vil drikke vann,og har BARE småglass igjen, hei:D alt vell? Alle liker vel deg? liker hvem? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 En person med godt humør, vel! Også er det jo deg da.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Potetgull og dip, rawr. WheelMan får sagt det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Nei! ting som skjedde idag 1.Lånte Madden 08 av en kompis(i orkdal) og dro heim til leiligheten min i Trondheim for å oppdage at romkameraten min Torbjørn(that asshole) hadde tatt sin ps2 hjem til Ålesund! 2. Dama kom hjem fra Ålesund(no relation to Torbjørn) og er sjuk,svak og eh menstruel så får ikke treffe hun før lørdag! 3, Jeg er tørst,og har ingen flaske eller store glass(thery are all dirrty...like me) Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 En person med godt humør, vel! Også er det jo deg da.. neimen så koselig sakt du er koselig:D Nei! ting som skjedde idag 1.Lånte Madden 08 av en kompis(i orkdal) og dro heim til leiligheten min i Trondheim for å oppdage at romkameraten min Torbjørn(that asshole) hadde tatt sin ps2 hjem til Ålesund! 2. Dama kom hjem fra Ålesund(no relation to Torbjørn) og er sjuk,svak og eh menstruel så får ikke treffe hun før lørdag! 3, Jeg er tørst,og har ingen flaske eller store glass(thery are all dirrty...like me) uffda stakars deg *gi bolle og brus til* Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Hvor blir det av maten, smurf? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2008 Kom aldri så langt. Fant ut at om jeg begynte å romstere med slikt, så kom jeg til å vekke farmor, så jeg bare varma noen kanelsnurrer i stedet. Bakte du i dag, Flabba? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg