NikkaYoichi Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Nikka: Det er ikke alle som blir kjipe når de har mensen. Se på meg, f.eks., jeg er kjip hele tiden. Du er da ikke kjip, du er egentlig stort sett hyggelig så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 De kaller den for "the squared circle", da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Kaller hunden min feiten jeg,betyr ikke at han er det(for han er ikke det ) Endret 16. juli 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Trodde de fleste ville kjent det på kroppen. Og som L4r5 sa, lukten. Evig glad jeg slipper det maset der. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Operert vekk livmoren? Neida, men jeg har begynt på Cerazette. Men huden min likte det ikke så godt da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 L4r5: Beste svaret sålangt, men sett at de er født blind, hvordan kjenner de lukten igjen?Selv om de er født blinde så er de antagelig hverken sosialt isolert eller stokk dumme. De som ikke har syns-sansen blir mer var for andre sanseinntrykk. Også lukt. Sannsynligheten for at de kobler det at noen sier at de har mensen og lukta er overveiende sansynlig. I tillegg så får man jo også vite hva mensen er på skolen og sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Evig glad man ikke får mens av å trekke i kjole og barbere seg under arma ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Neida, men jeg har begynt på Cerazette. Men huden min likte det ikke så godt da. Kan dessverre ikke utsette det for alltid, da. =/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Operert vekk livmoren? Neida, men jeg har begynt på Cerazette. Men huden min likte det ikke så godt da. Eheheh. Om du ikke har fått den enda, kan du vente deg både doble og triple blødninger til kroppen stabiliserer seg. 8D Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Har ikke tenkt til å slutte med det første nei XD Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvordan kan blinde kvinner oppdage at de har mensen? har sikkert noen som har snakka om hva det er osv til dem. gutter har ikke mensen weeeeeee Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kibs legger seg. Mensen er en av de tingene som har med blod å gjøre som jeg ikke liker. =/ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Nikka: Det er ikke alle som blir kjipe når de har mensen. Se på meg, f.eks., jeg er kjip hele tiden. Du er da ikke kjip, du er egentlig stort sett hyggelig så vidt jeg vet. Eplefe: Takk, det var hyggelig sagt av deg Nikka. NikkaYoichi: Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Neida, men jeg har begynt på Cerazette. Men huden min likte det ikke så godt da. Kan dessverre ikke utsette det for alltid, da. =/ Her snakker vi om mens ja.. :/ Jeg lurer på, jenter som går på p-piller eller p-sprøyte og ikke får mensen, er det slik at de i teorien da kan bli gravid i eldre alder enn andre jenter? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Gravid. Bare ordet får meg til å skjelve. Finnes det noe mer skummelt? I think not. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Neimen vi har svak orgasme, gawd xDDD Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Sjekk ut fødselsvideoer på youtube.. Satt med en venninne å så på dem i noen timer. Jeg er enda traumatisert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Sjekk ut fødselsvideoer på youtube.. Satt med en venninne å så på dem i noen timer. Jeg er enda traumatisert. Det er enda mer gøy irl. Visste du forresten at kvinner kan bli ekstremt irritable under fødselen og at det ikke er uvanlig for barselsykepleiere å få en blåveis eller to i løpet av et arbeidsår? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Sjekk ut fødselsvideoer på youtube.. Satt med en venninne å så på dem i noen timer. Jeg er enda traumatisert. Og jeg som trodde \b\ var fælt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg