Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Å, gud. Denne laserklinikken kan dette med markedsføring: "Enjoy your new vision to the max!" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Tihi... Jeg sitter og får metallica-konsert over telefonen nå. Høres virkelig ut som de tar av ja Endret 16. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg klarte å bli kvitt laggen og sitter og gamer WoW, yay ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvis man velger f.eks. skrekkfilmer med gode kritikker kan man ikke vente seg annet enn skuffelser. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvis man velger f.eks. skrekkfilmer med gode kritikker kan man ikke vente seg annet enn skuffelser. Det var ikke en sånn en. Det var en film jeg trodde var kosekosemos. Men neida, bare død og sorg all over the place. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Haha, det burde jo ikke være mulig. xD Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvilken film da? You don't wanna know. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 God kveld kafeen! Hvordan står det til med folket? Jeg har akkurat vært fornuftig, jeg ga meg etter 4 halvlitere! Tenk det! Drankeren ga seg uten å bli snydens. Jeg synes jeg har vært flink jeg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 God kveld kafeen! Hvordan står det til med folket? Jeg har akkurat vært fornuftig, jeg ga meg etter 4 halvlitere! Tenk det! Drankeren ga seg uten å bli snydens. Jeg synes jeg har vært flink jeg. Godt humør ser jeg. ^^ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 God kveld kafeen! Hvordan står det til med folket? Jeg har akkurat vært fornuftig, jeg ga meg etter 4 halvlitere! Tenk det! Drankeren ga seg uten å bli snydens. Jeg synes jeg har vært flink jeg. Feriemodus skjønner jeg Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg klarte å bli kvitt laggen og sitter og gamer WoW, yay ^^ Jeg vil spille med deg! Men da jeg våknet i dag merket jeg at pc'n var borte. Bøyde meg for å skru den på, men den var bare ikke der, altså. *famle i luften* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 LASIK i Tyrkia for bare 10 000,-. Hvordan kan jeg si nei?! Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Så nesten alle Return of the living Dead filmene en natt jeg og det er 5 filmer, haddet sett en på dagen da. Artig nok, hadde ikke noe bedre å gjøre. Endret 16. juli 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg klarte å bli kvitt laggen og sitter og gamer WoW, yay ^^ Jeg vil spille med deg! Men da jeg våknet i dag merket jeg at pc'n var borte. Bøyde meg for å skru den på, men den var bare ikke der, altså. *famle i luften* Oh noes! :O Oh well, jeg gamer ikke på AD atm uansett. Starta på ny på Xavius med en kompis hjemmefra, broren hans og naboene deres Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Mine totalt pimpa WoW-karakterer, en druid og en hunter, har stått og støvet ned i flerfoldige måneder nå. Det er litt trist. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Feriemodus skjønner jeg Det skal være sikkert. Loveless: Er ikke i så værst humør nei, bortsett fra at jeg fikk bekreftet mistanken min om at dameprosjektet mitt var gått i vasken. Det gikk faktisk mindre inn på meg enn jeg hadde trodd, kanskje fordi at jeg var forberedt på det på forhånd. Spørs om jeg må ut en tur i morgen også, vet ikke helt. Det er jo dyrt å rave på byen hver kveld, selv om man ikke drikker så mye. Noen som er i Trondheim og er med på en pils eller tre på naboen i morra? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Skarstad, du burde børste støv av de. Utmerket måte å få tiden til å gå på mens man venter på å få D2 + exp i posten. Evt. venter på å komme hjem til Baldur's Gate. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 NikkaYoichi, kva er det viktigaste for deg i livet? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 NikkaYoichi, kva er det viktigaste for deg i livet? Min egen lykke. Hvorfor spør du om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg