Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pics?

Tja, du finner da noe her

Men i hel...bar mannekropp og rumpe innpakka i bukse, tjafs.

Gitar Hero på tv'n her og. Blir helt huggæren av å se på rulle-tingen med noter på.

Etter nokre timar med GH3 beveger alt eg ser på seg som gitarhalsen. Gardiner og bøker ruller nedover. :D

Hmm.. zeph forsvant fort ut av tråden! ^^

I am still here. Vart ikkje noko GH, var folk i umiddelbar nærleik som skal sove. Kanskje like greit, sist natt satt eg oppe til 4.

Lenke til kommentar
Young and handsome, am i right? :p

Om du sier det så... Ikke helt enig med det selv, men hvem er det som går rundt og kaller seg selv for "handsome"?

Kanskje de samme som sammenligner seg selv på et forum med jødene under krigen :hmm:

Ironi er fin båt :)

Men formuleringen var vel kanskje ikke den beste. Dog jeg trodde det var et bilde deg av første gang jeg så deg på forumet med den avataren, hehe :wee:

Lenke til kommentar
Gravid-katten har vært gravid en eviget. Kompisen min kjente akkurat etter ungene, men var ikke sikker på om det var lunger eller katter som bevegde seg :p Synes de kan komme ut snart. Tror hu har vært gravid i 3 mnd elns.

Legg den på ryggen og trykk den på magen.

Lenke til kommentar
Men formuleringen var vel kanskje ikke den beste. Dog jeg trodde det var et bilde deg av første gang jeg så deg på forumet med den avataren, hehe :wee:

Det er det mest logiske egentlig. Men jeg valgte heller å se på guttungen hver gang jeg posta enn mitt eget tryne. Jeg ligna visstnok veldig på sånn han ser ut når jeg var liten da

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...