NgZ Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Hysj på deg, to fester. En før Kibs har kommet og en når hun kommer, yay Haha, hun sier hun ikke vil måtte rydde. Damn, så deilig å ha leilighet. Har vært sykt mye styr om dette nå. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Aldri, din kødd. (Pluss at ville virket mot min hensikt, som jo er å få alle til å like meg.) Jeg forstår deg bare mindre og mindre. Har ikke Demille kommet hjem enda, kanskje? @Smurf Noen må jo være den første Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg kan rydde. Jeg liker å rydde ^^ Riktignok naken og med Aqua dundrende for full guffe, men ... Detaljer, detaljer. Men kan tenke meg det er deilig med leilighet. Var herlig å skrive under kontrakt for bopel for et par dager siden og sende opp til Steinkjer og. Bah ... Hadde det vært bedre om jeg hadde stilt i kjole? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg kan rydde. Jeg liker å rydde ^^Riktignok naken og med Aqua dundrende for full guffe, men ... Detaljer, detaljer. NEI! Hysje på seg! snurpe igjen! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Jeg forstår deg bare mindre og mindre. Har ikke Demille kommet hjem enda, kanskje? Enda i hvert fall FIRE dager igjen. Ja, 4! Vier! Endret 16. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Slapp av NiXx, jeg rydder bare sånn på steder hvor jeg føler meg komfortabel. Sånn sett digger jeg å vaske naken også. Og lage mat. Det føles så herlig, helt til det spruter fett på deg. Det er ikke like komfortabelt, så om jeg skal steke, bruker jeg helst forkle, så jeg blir ikke helt naken. Men når jeg vaska på legesenteret og sånn, hendte det ofte at klærne plutselig lå i en stol og jeg sprang rundt naken eller i bokser og vaska og rydda og fiksa Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Slapp av NiXx, jeg rydder bare sånn på steder hvor jeg føler meg komfortabel.Sånn sett digger jeg å vaske naken også. Og lage mat. Det føles så herlig, helt til det spruter fett på deg. Det er ikke like komfortabelt, så om jeg skal steke, bruker jeg helst forkle, så jeg blir ikke helt naken. Men når jeg vaska på legesenteret og sånn, hendte det ofte at klærne plutselig lå i en stol og jeg sprang rundt naken eller i bokser og vaska og rydda og fiksa No offense, men: *vaske slemme hjernen sin med sprit og lalle ymse barnesanger i dusjen* Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Hysj på deg, to fester. En før Kibs har kommet og en når hun kommer, yay Ah, såklart. Dumme meg... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ha ha ha Kos ^^ Neida, jeg bare gjøker litt med deg. Jeg har bare vaska naken der én gang. Hybelen eller hjemme derimot, men det er en annen sak. Klær er bare så jævlig å ha på seg Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Enda i hvert fall FIRE dager igjen. Ja, 4! Vier! Det går deg på nervene, ikke sant? Det føles som at hjertet ditt skal briste av lengsel? Hvordan føles det egentlig? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 What? Kan da vel ikke ha innflyttingsfest før dere begge er der? Joda. Jeg sier ikke et ord uansett. ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Er det tilfeldig at det er like mange timer i en dag, som øl i en kasse? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Du er jo hovedpersonen, Kibs Men nå skal jeg på butikken, toodles ^^ Like tilfeldig som at det er like mange øl i en kasse som det er dager fra 1. desember til julaften. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Er det tilfeldig at det er like mange timer i en dag, som øl i en kasse? Nei. Det er nøye timet og tilrettelagt som min gode venn, Egon Olsen, ville sagt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 And now for something completely different: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Det er en bekreftelse på at leger er onde jævler som vil oss alle vondt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) And now for something completely different: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lei seg, allergisk eller, min favoritt, øl i øyet? Endret 16. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Det går deg på nervene, ikke sant? Det føles som at hjertet ditt skal briste av lengsel? Hvordan føles det egentlig? Det er som - som å vandre langsomt gjennom en uendelig skjærsild, hvor man aldri kan glemme og alltid så vidt kan se en vei ut. Tomhet. Hig. Endret 16. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg