Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan rydde. Jeg liker å rydde ^^

Riktignok naken og med Aqua dundrende for full guffe, men ... Detaljer, detaljer.

 

Men kan tenke meg det er deilig med leilighet. Var herlig å skrive under kontrakt for bopel for et par dager siden og sende opp til Steinkjer og.

 

Bah ... Hadde det vært bedre om jeg hadde stilt i kjole?

Lenke til kommentar

Slapp av NiXx, jeg rydder bare sånn på steder hvor jeg føler meg komfortabel.

Sånn sett digger jeg å vaske naken også. Og lage mat. Det føles så herlig, helt til det spruter fett på deg. Det er ikke like komfortabelt, så om jeg skal steke, bruker jeg helst forkle, så jeg blir ikke helt naken.

 

Men når jeg vaska på legesenteret og sånn, hendte det ofte at klærne plutselig lå i en stol og jeg sprang rundt naken eller i bokser og vaska og rydda og fiksa :p

Lenke til kommentar
Slapp av NiXx, jeg rydder bare sånn på steder hvor jeg føler meg komfortabel.

Sånn sett digger jeg å vaske naken også. Og lage mat. Det føles så herlig, helt til det spruter fett på deg. Det er ikke like komfortabelt, så om jeg skal steke, bruker jeg helst forkle, så jeg blir ikke helt naken.

 

Men når jeg vaska på legesenteret og sånn, hendte det ofte at klærne plutselig lå i en stol og jeg sprang rundt naken eller i bokser og vaska og rydda og fiksa :p

 

 

No offense, men:

 

 

*vaske slemme hjernen sin med sprit og lalle ymse barnesanger i dusjen*

Lenke til kommentar
Det går deg på nervene, ikke sant? Det føles som at hjertet ditt skal briste av lengsel?

 

Hvordan føles det egentlig? :)

Det er som - som å vandre langsomt gjennom en uendelig skjærsild, hvor man aldri kan glemme og alltid så vidt kan se en vei ut. Tomhet. Hig.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...