Kibs Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Så ... Leilighet i Bergen, eller? Korrekt, korrekt! ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 *fiske etter pluss i margen* Du får ikke; du var ekkel med meg. Dust. Det har vi da alle vært<3<3 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Så ... Leilighet i Bergen, eller?Jepp ^^ Endelig! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Priestess e'kke så gæli. *sette på Two Kids* Meow! Noen som faktisk har hørt om Priestess her inne o.0 Hørte du om de via GH III eller er du av de som faktisk oppdager musikk på eget initativ? Ble anbefalt dem av Skilpadde for litt over et års tid siden. Fant dem dermed ikke selv, men dette var før GH3. Er nok ikke så veldig god på å finne musikk selv, men prøver da høre på nye ting innimellom. Er iallefall bedre enn å "digge singelen", finne den, laste den ned, og la bandet gå deg hus forbi ellers. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Så ... Leilighet i Bergen, eller? Korrekt, korrekt! ^^ Hmm ... Da blir det tur til Bergen til høsten. Besøke slekt og venner ^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Jaha? og hvordan ser håret ditt ut nå? o.0 *gi opp fisking for all tid* Slik. Stilig ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Han var skikkelig søt på fotballen, dog, dårlig til å flørte med store, skremmende smurfer Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Og Dethklok <3 Br00tal! Og vi hørte vel på Priestess da du var her. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Stilig ^^ Bare at nå er det langt, ekkelt og ustelt. Siden jeg ikke får stylet det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Når var jeg ekkel med deg? Oppmerksomhetssyk 93-er?! Jeg vil aldri bli den samme igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ja, du, det kan stemme det. *se på Metalocalypse* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Stilig ^^ Bare at nå er det langt, ekkelt og ustelt. Siden jeg ikke får stylet det. Greit at du bare skal stusse da, hadde vært kjedelig å bare ta maskinen og gå "army-style" lizm. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har minner om mrbjoern med pilotbriller og kissy-kissy trutmunn på et veldig stort bilde i SO6. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Hmm ... Da blir det tur til Bergen til høsten. Besøke slekt og venner ^^Ingen jogging i bokseren da. Masse gamle folksom bor der. >3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Hmm ... Da blir det tur til Bergen til høsten. Besøke slekt og venner ^^Ingen jogging i bokseren da. Masse gamle folksom bor der. >3 Bah ... Okay, avtale. Så, dere har pole i stua så man kan strippe når man blir full nok, sant? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Oppmerksomhetssyk 93-er?! Jeg vil aldri bli den samme igjen. Jeg sa jo bare at jeg likte deg bedre før. Unskyld. Kan du tilgi meg? @Datasmurf Du var jo litt skummel da =/ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Yay! Når er det innflyttingsfest? Før jeg flytter inn. *host* What? Kan da vel ikke ha innflyttingsfest før dere begge er der? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Faen, bæsj på henda Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Jeg sa jo bare at jeg likte deg bedre før. Unskyld. Kan du tilgi meg? Aldri, din kødd. (Pluss at ville virket mot min hensikt, som jo er å få alle til å like meg.) Endret 16. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Oppmerksomhetssyk 93-er?! Jeg vil aldri bli den samme igjen. Jeg sa jo bare at jeg likte deg bedre før. Unskyld. Kan du tilgi meg? @Datasmurf Du var jo litt skummel da =/ Skummel?! Nei, nå har jeg aldri ... Ja ja, man skal høre mye før øra detter av. Du er dog den første gutten som har sagt det, som jeg kan komme på. Er vanligvis bare jenter som sier det Yay! Når er det innflyttingsfest? Før jeg flytter inn. *host* What? Kan da vel ikke ha innflyttingsfest før dere begge er der? Hysj på deg, to fester. En før Kibs har kommet og en når hun kommer, yay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg