Llandari Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Huh? Jeg prøver jo å kurere deg her. Når ble det slemt? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Når begynte man å kurere folk ved å kaste ting på dem? Oo Men nå skal jeg spise norsk jordbær! Hah! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Hvordan i pokker stiller jeg max half open tcp connections?XP pro SP3 http://www.lvllord.de/ Etter litt googling så kom jeg frem til den siden selv. Nå er jeg ikke så sykt begrenset som jeg var lenger. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 *stå med sprøyte og skule bort på Kibs* Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Når begynte man å kurere folk ved å kaste ting på dem? OoMen nå skal jeg spise norsk jordbær! Hah! Nå nettopp? Kos deg med jordbær isteden du. Mye bedre enn halslinser. Og si ifra hvis det blir noen til overs, for de kan jeg godt spise Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 *stå med sprøyte og skule bort på Kibs* Hva er dette?! Nå nettopp?Kos deg med jordbær isteden du. Mye bedre enn halslinser. Og si ifra hvis det blir noen til overs, for de kan jeg godt spise Det ble ingen igjen. Var bare hagejordbær. ^^ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ingen? Jammen... Hva med meg da? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ingen? Jammen... Hva med meg da? Du kan få meg istedenfor? Jeg er like søt, i alle fall med sukker på! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ingen? Jammen... Hva med meg da? Du kan få meg istedenfor? Jeg er like søt, i alle fall med sukker på! Ja takk *strø sukker på Kibs* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 *stå med sprøyte og skule bort på Kibs* Hva er dette?! Nå nettopp?Kos deg med jordbær isteden du. Mye bedre enn halslinser. Og si ifra hvis det blir noen til overs, for de kan jeg godt spise Det ble ingen igjen. Var bare hagejordbær. ^^ Du sa (helt riktig) for ikke så lenge siden at man ikke blir kurert av å få ting kastet på seg. Sprøyter derimot.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Noen som vet hvordan postbudet holder på? En pakke ble levert klokken 08.00 på postterminalen i oslo idag. Når kan jeg forvente å hente den på mitt lokale postkontor her i trondheim? Njaaa, om du får samme problem som gamlingen her har, så må du nok regne et par år. Først blir den sendt ifra oslo, så til stokke, så til oslo, så til stokke, så til oslo, så til stokke, så til oslo, så til stokke. o.o Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har nå vært våken i 28 Timer... x] Legge seg tidliiig idaag, så skal det ok bli riktig døgnrytme igjen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Hvordan i pokker stiller jeg max half open tcp connections?XP pro SP3 http://www.lvllord.de/ Etter litt googling så kom jeg frem til den siden selv. Nå er jeg ikke så sykt begrenset som jeg var lenger. : Håper hastigheten bedret seg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ja takk *strø sukker på Kibs* Døh.... Er jeg ikke søt nok, liksom? Du sa (helt riktig) for ikke så lenge siden at man ikke blir kurert av å få ting kastet på seg.Sprøyter derimot.. UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ja takk *strø sukker på Kibs* Døh.... Er jeg ikke søt nok, liksom? Joda, jeg bare... eh... liker sukker Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Dere slikker rumpe. Slutt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Dere slikker rumpe. Slutt. Hihi. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Dere slikker rumpe. Slutt. +1 :!: Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Joda, jeg bare... eh... liker sukker Liksom.. Dere slikker rumpe. Slutt. Jeg trodde du likte sånt, jeg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Dere slikker rumpe. Slutt. +1 :!: Hvem er du Oo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg