Heilage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Om jeg sender søknad om stipend får jeg regning. What? Why? O.o Sju siffer og offshore-accounts. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Sju siffer og offshore-accounts. Hahahaha. Høres litt Bond-like ut, men alikevel da. Endret 8. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sju siffer og offshore-accounts. hvis jeg forsto det riktig så har du ikke stort behov for statlige penger heller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Men er alltid greit å leeche når man har muligheten, vel? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hjembakt brød med makrell i tomat. Oh laaawd så godt ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Yay, har fått lant Indiana Jones DVDsamling av en i klassen. I dag blir det film Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Men er alltid greit å leeche når man har muligheten, vel? Vel, om han ikke får skal faen ikke de som trenger det få heller. Endret 8. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Men er alltid greit å leeche når man har muligheten, vel? Men muligheten er ikke der ;O Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hahahaha. Høres litt Bond-like ut, men alikevel da. Du bør være ydmyk om du vil ta del i godene vet du? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Får 4,5K i stipend om en uke jeg Da skal trafikkalt grunnkurs betales... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Men er alltid greit å leeche når man har muligheten, vel?På hvilken måte leecher man med offshore accounts? Eneste du slipper, er formueskatten.... Med andre sikkerheter som at staten ikke har kontroll over pengene dine, og hverken får gjort noe med de og, er jo fint, men bortsett fra det, så ser jeg ingen fordeler... Heilage: Øh, jo'a... Endret 8. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Men er alltid greit å leeche når man har muligheten, vel? Vel, om han ikke får skal faen ikke de som trenger det få en krone heller, i alle fall. Teller fall ned trappen i alle fall? Oo Men har du lyst til å forklare det der? Hylo: Jeg mente av staten, ikke at det var noe galt med offshoraccounts.I'm no fucking commie, so stop treating me like one. Endret 8. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Stipend. Deilig. Neste stipendet er nesten 2k høyere enn vanlig. Det blir så deilig. Så jævlig deilig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Yay, har fått lant Indiana Jones DVDsamling av en i klassen. I dag blir det film Host. Hvem var lei sa du... Får vel 20k totalt. Endret 8. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 I'm no fucking commie, so stop treating me like one. Jeg behandler alle som såkalte "commies" frem til de fortjener noe bedre. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Får vel 20k totalt. Hele stipendet mitt er 22K... Men så går jeg første året på VGS... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Teller fall ned trappen i alle fall? OoMen har du lyst til å forklare det der? Du vet, høyresiden: "jeg er rik, så vi trenger ikke staten, gjør vi vel?" Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Host. Hvem var lei sa du... Sitter og gjør oppgaver, er ikke noe annet å gjøre *furte* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Teller fall ned trappen i alle fall? OoMen har du lyst til å forklare det der? Du vet, høyresiden: "jeg er rik, så vi trenger ikke staten, gjør vi vel?" Jeg tok den fortsatt ikke. Men jeg nikker og smiler allikevel. EDIT: Famous last words, jeg skal bruke laptopen som fotvarmer og prøve å sove en halvtime nå. Endret 8. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg behandler alle som såkalte "commies" frem til de fortjener noe bedre. Good boy. Minner meg på at jeg savner Høyreskvadronen fra treffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg