Sir Game Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Løssnuns er for menn, påsasnus is a female trade Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Løssnuns er for menn, påsasnus is a female trade Diaré er for menn, løs avføring er for damer? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Så min sin, hvordan er det å ha en som er din sin? veldig veldig fint JEG HAR BURSDAG IDAG! gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Proven: Gratts med dagen Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Gratulerer så meget med dagen. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Løssnuns er for menn, påsasnus is a female tradeOje. Snus er ut Dagens ungdom viser til noe helt annet. JEG HAR BURSDAG IDAG! Gratulerer. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Dagens ungdom viser til noe helt annet. "Dagens ungdom" mener også at det er stilig å stappe mest mulig av buskebeina nedi sokkene. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 God morgen kafeen! Faen, jeg har tidenes hangover! Satan, jeg har så vondt i hodet mitt. Det kom noe godt ut av kvelden kan man jo si. 1. Barsjefen spanderte en Youngs Double Chocolate Stout på meg. Han syntes at jeg fortjente det etter å ha drukket "billig" whisky der 2 dager på kort tid. Yay! Som takk for det så viste jeg litt av mine ferdigheter med kortstokken. Enden på visa ble at han lurte på om jeg var interessert i å bli innleid som underholdning på plassen. Så nå har jeg en åpen avtale om å vandre rundt i lokalet, med fri bar mot at jeg tryller. Problemet er at jeg ikke kan drikke så veldig mye hvis jeg skal trylle, men litt kan man jo kose seg med. Må vel nedover en dag snart å høre om det faktisk var seriøst eller om det er jeg som hadde fått for mye, slik at jeg har drømt det hele. Så min sin, hvordan er det å ha en som er din sin? veldig veldig fint Er han blitt din sin, min sin? Proven: Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Neh, kanskje på barneskolen din, men ellers så er det visstnok helt ut, med mindre du bor i bærum da Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 god morgen/dag mennesker:D Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Neh, kanskje på barneskolen din, men ellers så er det visstnok helt ut, med mindre du bor i bærum da 1. WhatEVER. Flertallet liker fortsatt mye teit. 2. Jeg ble totalt ferdig med barneskolen for en hel masse dager siden. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Åja, så du er ferdig alt? Kanskje på tide å skifte ut dinosauren i avataren din, nå som du har blitt voksen gutt? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 God natt FLABBA-HABBA-BABBA Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 God natt FLABBA-HABBA-BABBA gos natt? skal du sove? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Vi får se om jeg må gå syvendeklasse om igjen først. Jeg føler jeg presenterte saken min godt i klagen, men man vet jo aldri. Endret 16. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 God natt FLABBA-HABBA-BABBA gos natt? skal du sove? Skal ikke du også? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 God natt FLABBA-HABBA-BABBA gos natt? skal du sove? Skal ikke du også? nei:P jeg skal på jobb straks så har ikke desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg