Llandari Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Høres ut som en kopi av Snickers spør du meg Lenke til kommentar
min sin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Høres ut som en kopi av Snickers spør du meg langt ifra. er peanøtter i snikkers, ikke peanøttsmør, og de er runde edit; peanutbutter-cups er runde Endret 16. juli 2008 av min sin Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) langt ifra. er peanøtter i snikkers, ikke peanøttsmør, og de er runde Vet du i det hele tatt hva peanøttsmør er laget av? Endret 16. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
min sin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 langt ifra. er peanøtter i snikkers, ikke peanøttsmør, og de er runde Vet du i det hele tatt hva peanøttsmør er laget av? ja. men det er anderledes når de er malt sånn... melk og smør er ikke det samme men smør var melk engang.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Peanøtter smaker peanøtter, peanøttsmør smaker peanøtter. I fail to see the difference... Lenke til kommentar
min sin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Peanøtter smaker peanøtter, peanøttsmør smaker peanøtter.I fail to see the difference... men... men... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 ja. men det er anderledes når de er malt sånn... melk og smør er ikke det samme men smør var melk engang.. Nei, smaken er helt lik. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Gidd å kverulere, folkens. Konsistensen! Hele peanøtter kjennes da annerledes enn peanøttsmør! Lenke til kommentar
min sin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Gidd å kverulere, folkens. Konsistensen! Hele peanøtter kjennes da annerledes enn peanøttsmør! ja! og det smaker anderledes når konsistens er annerledes sier ikke peanøtter smaker epler og peanøttsmør smaker... knekkebrød, de smaker begge peanøtter men på forskjellige måter Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Gidd å kverulere, folkens. Konsistensen! Hele peanøtter kjennes da annerledes enn peanøttsmør! Det er ikke nok til å kunne si at de to kakebakeoppskrifttingene er "langt ifra" det samme. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Gidd å kverulere, folkens. Konsistensen! Hele peanøtter kjennes da annerledes enn peanøttsmør! Det er ikke nok til å kunne si at de to kakebakeoppskrifttingene er "langt ifra" det samme. ehm... har du sett en snickers-bar og en peanutbutter-cup? tatt en bit av den ene og så den andre? ville ikke akkurat kalt sjokolade-bar for kake... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Du påsto at den eneste forskjellen var formen på bakverket og konsistensen på peanøttene, noe som ikke vil gjøre mye med smaken. Endret 16. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 For ett random tema... -_-" Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Det viktige er at noen er uenige. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Du påsto at den eneste forskjellen var formen på bakverket og konsistensen på peanøttene, noe som ikke vil gjøre mye med smaken. unnskyld.. ikke vær sinna... mente det ikke sånn. påsto ingenting, det var bare det jeg valgte å fremheve... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ingen her som er sinna vel? Vi diskuterer bare litt høylytt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg er aldri høylytt. Jeg er mer avbalansert enn Dovre. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) frastjålet 7 bokser General løs.Awww. Nå er det faktisk litt synd på deg. Snusere er jo som regel fattige tyver, så at det var akkurat det du ble frastålet kommer ikke som en kjempeoverraskelse.Kanskje ikke tyver, men heller småkriminelle? Like greit, løssnus er noe dritt!Pisspreik. Men hva faen skjer med å våkne opp med vond hals og sånt? Endret 16. juli 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Så min sin, hvordan er det å ha en som er din sin? Endret 16. juli 2008 av Llandari Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Men hva faen skjer med å våkne opp med vond hals og sånt? Kan være to grunner til det. Den ene er heller ekkel, den andre er heller naturlig... You get the point. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg