Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Gonatt Danielzu. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Livet: Lever det. Gud: Does nat want Kjærleiken: Finnes det ekte kjærleik??? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Livet: Gjør du nok ut av det da? Gud: Can respect that. Kjærleik: Selvfølgelig! Selv om det til tider ikke virker slik. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ohhkeey, feilet på døgning igår. Prøver meg på nytt idag! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Natta sang til dere som har lagt dere! ^^ Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Da var Dogma sett, konge film. Er det CKY Rasch? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Kult. Jeg forbinder de med Bam Margera, hvorfor? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Fordi storebroren til Bam Margera spiller i det bandet? Og at han reklemerer veldig mye for det. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Aha, det forklarer en del. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Tror cKy kan takke Bam for mye av sin kjendisstatus. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ouuuch.. Ligger her på ryggen i senga med iPhonen vettu, så mister jeg iphonen rett i skallen...Herlig.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Pasient: Vet du hvem det var som stjal dem? Søstern aner ikke, og jeg aner ikke. Har skarpe skudd, mangler AG3 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Oi oi, her har det vært liv i natt. Grats med å ha kapret typen min sin. Lokkejakten fungerte skjønner jeg Mysteriet med den forsvunne cola-boksen fortsetter i dag. Ingen som har tilstått at de stukket av med den enda, men avhørene fortsetter utover dagen. Skrev navn på den jeg tok med i dag for å unngå slike hendelser igjen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Har du vurdert å holde kjeft? Hvorfor skulle hun gjøre det? Er med folk å konstant pirke på skrivefeil HELE jævla tida? Har dere ikke noe bedre å gjøre? *oppgitt* Så lenge det foregår noe er det ingen som pirker. Hjelper ikke hvor mye du prøver å ro nå. Det er sinnsykt irriterende med den rettingen din hele tiden. Og nå kan du se, vi hadde det veldig hyggelig her inne, men nå blir det en hel masse diskusjon. Synes det blir veldig mye sånt rundt deg. "tisse på " "BAKE KAKE " "Kan jeg få?? D" "jaaaa XD" "Jippi! :!:" "sjærster? " "hihihi ok 8D" Hyggelig. Du har påpekt skrivefeil i hele dag, skjønner virkelig ikke hvorfor du leser postene visst det IRRITERER DEG så jævla mye, noe som egentlig er helt latterlig og irritere seg over, in the first place. Nei, hun har gjort det én gang, og nei, det er det ikke. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Skrivefeil er ingenting i forhold til at jeg har blitt frastjålet 7 bokser General løs. Til helvette med grammatikken din! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Den er relativt sur, ja Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Snusere er jo som regel fattige tyver, så at det var akkurat det du ble frastålet kommer ikke som en kjempeoverraskelse. Endret 16. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Skrivefeil er ingenting i forhold til at jeg har blitt frastjålet 7 bokser General løs. Til helvette med grammatikken din! Like greit, løssnus er noe dritt! Lenke til kommentar
min sin Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Å herregud, de lager den sykeste snacksen på Discovery Channel! En slags peanøttsmørblanding med sjokoladetrekk. på meny har de sånne 'peanutbutter cups' det er sjokolade fylt med peanøttsmør. noe sånt du tenkte på? (kjempedigg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg