Flabba Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Og jeg er glad i å bake og å se film ^^ woho:D vi er like... å det er kult:P nesten merkelig nehei:P er ikke såååååååååååå like:P men har noen like ting vi liker ja. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 *Holde øye med Sjur og Flabba* ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ha ha, ja, alltid kos ^^ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 *Holde øye med Sjur og Flabba* ^^ hvorfor det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Altså å ha noe til felles med noen. Sikkert kos å bli holdt øye med også, selv om det trigger noian min Altså å ha noe til felles med noen. Sikkert kos å bli holdt øye med også, selv om det trigger noian min Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Altså å ha noe til felles med noen.Sikkert kos å bli holdt øye med også, selv om det trigger noian min Altså å ha noe til felles med noen. Sikkert kos å bli holdt øye med også, selv om det trigger noian min jeg synes det hørest ekklet ut bare:P Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Å herregud, de lager den sykeste snacksen på Discovery Channel! En slags peanøttsmørblanding med sjokoladetrekk. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Hva slags program er det som går der nå? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Å herregud, de lager den sykeste snacksen på Discovery Channel! En slags peanøttsmørblanding med sjokoladetrekk. æsj? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Messy jobs, eller hva det heter. Nei, det er ikke æsj, ser jo helt himmelsk ut. Edit: men da skal jeg vie min tid til film, snakkes om et par timer! Endret 16. juli 2008 av Torinogut Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ah, dirty jobs ja! Med Mike Rowe eller Peter Schmeichel? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ah, dirty jobs ja! Med Mike Rowe eller Peter Schmeichel? Mike Rowe er fetest:D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Helt enig! Jeg ler mye av han! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Helt enig! Jeg ler mye av han! jeg å jeg elsker han:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Altså å ha noe til felles med noen.Sikkert kos å bli holdt øye med også, selv om det trigger noian min Altså å ha noe til felles med noen. Sikkert kos å bli holdt øye med også, selv om det trigger noian min jeg synes det hørest ekklet ut bare:P Å bli holdt øye med eller å ha noe til felles med noen? Å herregud, de lager den sykeste snacksen på Discovery Channel! En slags peanøttsmørblanding med sjokoladetrekk. Det høres så sinnssykt nam ut! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Altså å ha noe til felles med noen.Sikkert kos å bli holdt øye med også, selv om det trigger noian min Altså å ha noe til felles med noen. Sikkert kos å bli holdt øye med også, selv om det trigger noian min jeg synes det hørest ekklet ut bare:P Å bli holdt øye med eller å ha noe til felles med noen? Å herregud, de lager den sykeste snacksen på Discovery Channel! En slags peanøttsmørblanding med sjokoladetrekk. Det høres så sinnssykt nam ut! holde øye med... å neidet høres drit ekkelt ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ah, er du også paranoid? ^^ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ah, er du også paranoid? ^^ ikke egentlig bare synes det er ekklet forde Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ah. Jeg er paranoid Vel, i følge mamma og psykologen i alle fall. Selv vet jeg at jeg ikke er det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 And lovebole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg