MrBjoern Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er fremdeles våken oO Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Avatarer er opskrytt, finner jo søren ikke en som er brukbar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ]Ja, jeg vet at det var med vilje. Jeg håper det var med vilje. Det var med vilje, sant? Ja ... Legg også merke til det manglende punktumet etter setningen. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Visste ikke at du kjente Goodwin, skasrtad ... Synes det er en fin parallell, jeg. De velutdannende, vellykkede og rike jødene (det er meg), som ville skape et bedre land, et rikt land og et klokt land, opplevde harde tider i Tyskland (FK). De ble dårlig behandlet, ledd av, laget vitser om, spyttet på på gatene og pakket i trange godsvogner og sendt til konsentrasjonsleirer, eksprimentert på, gasset tid døde og brent opp av nazistene (det er dere). Og vi vet alle hva som skjedde så: nazistene ble drept og jødene fikk sitt egen land og levde lykkelig i alle sine dager. Er jeg en nazist? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Apropos rumper, rumpa til KittyCat var utrolig digg. Jo, takk x). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Avatarer er opskrytt, finner jo søren ikke en som er brukbar Finn ein som reflekterer din karakter utan å avsløre for mykje til nettsamfunnet. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Visste ikke at du kjente Goodwin, skasrtad ... Synes det er en fin parallell, jeg. De velutdannende, vellykkede og rike jødene (det er meg), som ville skape et bedre land, et rikt land og et klokt land, opplevde harde tider i Tyskland (FK). De ble dårlig behandlet, ledd av, laget vitser om, spyttet på på gatene og pakket i trange godsvogner og sendt til konsentrasjonsleirer, eksprimentert på, gasset tid døde og brent opp av nazistene (det er dere). Og vi vet alle hva som skjedde så: nazistene ble drept og jødene fikk sitt egen land og levde lykkelig i alle sine dager. ja, de strotrives i Israel! men sånn alvorlig talt. At du samenligner meg med en nazist.. Hmm. vet ikke omn jeg liker det. Men ikke tro at det går inn på meg! Faktisk ønsker jeg deg lykke til vidre i ditt triste liv, å håper det ordner seg i fantasiverden din. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Apropos rumper, rumpa til KittyCat var utrolig digg. Digg? Den er mer direkte uimotståelig Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg prøver å ha et positivt syn på fyren. Han hadde jo tross alt froskostblandingtissen som avatar i noen timer. Det var noen fine timer. Dessverre er det enkelte her ("3-4", ifølge PM-en jeg fikk) som av en eller annen grunn har noe imot bilder av små guttetisser. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 De velutdannende, vellykkede og rike jødene (det er meg), som ville skape et bedre land, et rikt land og et klokt land, opplevde harde tider i Tyskland (FK). De ble dårlig behandlet, ledd av, laget vitser om, spyttet på på gatene og pakket i trange godsvogner og sendt til konsentrasjonsleirer, eksprimentert på, gasset tid døde og brent opp av nazistene (det er dere). Og vi vet alle hva som skjedde så: nazistene ble drept og jødene fikk sitt egen land og levde lykkelig i alle sine dager. *peke på quoten* Se så, ehm, beskjeden han er! =D Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg vurderer seriøst å bytte tilbake til min gamle avatar og brukernavn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Finn ein som reflekterer din karakter utan å avsløre for mykje til nettsamfunnet. Ikke nødvendigvis. Vil du si min avatar avslører min sære personlighet? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) De velutdannende, vellykkede og rike jødene (det er meg), som ville skape et bedre land, et rikt land og et klokt land, opplevde harde tider i Tyskland (FK). De ble dårlig behandlet, ledd av, laget vitser om, spyttet på på gatene og pakket i trange godsvogner og sendt til konsentrasjonsleirer, eksprimentert på, gasset tid døde og brent opp av nazistene (det er dere). Og vi vet alle hva som skjedde så: nazistene ble drept og jødene fikk sitt egen land og levde lykkelig i alle sine dager. Du ... Har du sett på situasjonen på øst-kysten av Middelhavet i det siste? Lars, det kan få det til å virke som om du har pedofile tendenser. Så, ja. xD Endret 13. januar 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Apropos rumper, rumpa til KittyCat var utrolig digg. Digg? Den er mer direkte uimotståelig Pics? Trur eg må spele litt Guitar Hero før det er leggetid. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Finn ein som reflekterer din karakter utan å avsløre for mykje til nettsamfunnet. Ikke nødvendigvis. Vil du si min avatar avslører min sære personlighet? Vel, den passer deg ganske godt og beskriver deg ganske godt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Apropos rumper, rumpa til KittyCat var utrolig digg. Jo, takk x). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Finn ein som reflekterer din karakter utan å avsløre for mykje til nettsamfunnet. Ikke nødvendigvis. Vil du si min avatar avslører min sære personlighet? Det var eit tips, ikkje ein regel. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har hatt en ørn med amerikansk flagg på brystet. Viser litt av ''meg'', men trenger noe nytt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Du ... Har du sett på situasjonen på øst-kysten av Middelhavet i det siste? Ja? Isralen er styrtrikt på både penger og teknologi i tillegg til å ha verdens best utdannende folk. Endret 13. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 De velutdannende, vellykkede og rike jødene (det er meg), som ville skape et bedre land, et rikt land og et klokt land, opplevde harde tider i Tyskland (FK). De ble dårlig behandlet, ledd av, laget vitser om, spyttet på på gatene og pakket i trange godsvogner og sendt til konsentrasjonsleirer, eksprimentert på, gasset tid døde og brent opp av nazistene (det er dere). Og vi vet alle hva som skjedde så: nazistene ble drept og jødene fikk sitt egen land og levde lykkelig i alle sine dager. Du ... Har du sett på situasjonen på øst-kysten av Middelhavet i det siste? IKKE MAT TROLLET! Vel, den passer deg ganske godt og beskriver deg ganske godt Forklar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg