Flabba Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Be kind rewind har jeg sinsykt lyst å se! Takk for at du minte meg på den Flabba! Skal vi se den sammen? ja:D kjøpte den i london når jeg var der... bare å komme så ser vi den:D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ok, hopper i merca og starter imorgen. Jobb schmobb! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Nest siste for meg og, dog ikke så lang fri. Men skal bli godt å komme opp på hytta for litt avslapning og normakisering av døgnrytme. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ok, hopper i merca og starter imorgen. Jobb schmobb! ja:D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 ja, nattevakter tar noe sykt på faktisk.. Ikke får man noe særlig med seg av dagen eller noe hehe.. Jeg skal bruke friuka til fyll og fanteri, så det blir ikke mye avslapping! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg fikk skamlyst på kanelsnurr med sånn funky glasur av smøreost som jeg kjøpte i Vegas. Har bare ikke peiling på hvordan den glasuren ble til. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 ja, nattevakter tar noe sykt på faktisk.. Ikke får man noe særlig med seg av dagen eller noe hehe..Jeg skal bruke friuka til fyll og fanteri, så det blir ikke mye avslapping! kom hit så har vi avslappende uke vettø Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 ja, nattevakter tar noe sykt på faktisk.. Ikke får man noe særlig med seg av dagen eller noe hehe..Jeg skal bruke friuka til fyll og fanteri, så det blir ikke mye avslapping! kom hit så har vi avslappende uke vettø Du frister! http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=194056 Endelig begynner det å føles godt å eie en ps3! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 ja, nattevakter tar noe sykt på faktisk.. Ikke får man noe særlig med seg av dagen eller noe hehe..Jeg skal bruke friuka til fyll og fanteri, så det blir ikke mye avslapping! kom hit så har vi avslappende uke vettø Du frister! http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=194056 Endelig begynner det å føles godt å eie en ps3! ja kom igjen! kom ned... NÅ! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er du galen? Det er jo langt jo! Kom heller du opp! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) PS3 er sikkert gøy å ha, føler meg litt svindlet med min Wii ettter E3. Endret 16. juli 2008 av Torinogut Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er du galen? Det er jo langt jo! Kom heller du opp! nei jeg nei... jeg skal jobbe i morgen. Du kan komme hit... er mere å gjøre i oslo langt oppi der:P Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Torinogut: tjaa.. bare litt synd at jeg har fått feil på min så den må sendes inn.. Flabba: Det er så dyrt å langt! Men kanskje en annen gang? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Torinogut: tjaa.. bare litt synd at jeg har fått feil på min så den må sendes inn.. Flabba: Det er så dyrt å langt! Men kanskje en annen gang? iknow... ja:D en annen gang:D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Da kan jeg komme fra Stavanger i stedet. Ikke så langt og ikke så dyrt. Vel, unntatt med tog, men jeg har råd til å fly og ikke noe å gjøre før det blir sol Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Da kan jeg komme fra Stavanger i stedet. Ikke så langt og ikke så dyrt. Vel, unntatt med tog, men jeg har råd til å fly og ikke noe å gjøre før det blir sol ja:D jeg er så glad i besøk:D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Og jeg er glad i å bake og å se film ^^ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Og jeg er glad i å bake og å se film ^^ woho:D vi er like... å det er kult:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Og jeg er glad i å bake og å se film ^^ woho:D vi er like... å det er kult:P nesten merkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg