Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Nettby er skummelt! Pluss jeg har gått lei Jaja NixX og Flabba klarer alt Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Nettby er skummelt! Pluss jeg har gått lei Jaja NixX og Flabba klarer alt Jaja vi er super vennene:D jeg er der å sjekker om noen gidder å si noe... også går jeg ut igjen. nettby er lite liv på Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Bring it! Så snart jeg får tak i en pterosaur. Eller en billig bussbillett. Men helst en pterosaur. Sikkert. Jeg følger alltid med! >:3 Ja det er sikkert. Den kan også bite av ansiktet til folk som prøver å stjele den. Lærte en ikke det sånn på BARNESKOLEN? oO Jo, men de lærte en ikke hvor rævsparkende rå de er. Endret 16. juli 2008 av Yuck Fou Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Yuck Fou: Beklager. Det bør du være hvis du vil beholde ansiktet ditt. Bring it! CATFIGHT! /me brings out the popcorn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Yay, jeg godtok og skrev fine ting og sånt ^^ Ja, jeg vet. I'm fragile, don't hurt me :O Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg og vil ha nettby venner! hva heter du der da? så er du rett i vennelissta med en gang. Teec. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Yay, jeg godtok og skrev fine ting og sånt ^^ Ja, jeg vet. I'm fragile, don't hurt me :O jeg skrev å fine ting så! å nå leser jeg hele profilem din! stakars... det må være kjedelig. :/ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 jeg er der å sjekker om noen gidder å si noe... også går jeg ut igjen. nettby er lite liv på Har et poeng der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Yay, jeg godtok og skrev fine ting og sånt ^^ Ja, jeg vet. I'm fragile, don't hurt me :O jeg skrev å fine ting så! å nå leser jeg hele profilem din! stakars... det må være kjedelig. :/ Flink pike ^^ Ja, det er kjipt. Vurderer å prøve sånn sprøyteting over tre års tid for å i alle fall kunne tåle epler og gulrøtter igjen. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 CATFIGHT! /me brings out the popcorn. Ikke bland katter inn i dette, dette handler om pterosaurer. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg og vil ha nettby venner! hva heter du der da? så er du rett i vennelissta med en gang. Teec. *legger til* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 *Vente på venneforespørsel* Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Yay, jeg godtok og skrev fine ting og sånt ^^ Ja, jeg vet. I'm fragile, don't hurt me :O jeg skrev å fine ting så! å nå leser jeg hele profilem din! stakars... det må være kjedelig. :/ Flink pike ^^ Ja, det er kjipt. Vurderer å prøve sånn sprøyteting over tre års tid for å i alle fall kunne tåle epler og gulrøtter igjen. O.o sprøyte? er ikke det skummlt? *Vente på venneforespørsel* la til nå! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Måtte HTTP Error 502 brenne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 ur all whores ;O hehe,kjeder meg... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 la til nå! Så det! Me is a happy person. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 O.o sprøyte? er ikke det skummlt? Jo, i grunn, jeg er litt skeptisk til hele greia, men så igjen ... Sprøyter, nåler, det er det samme, og jeg kan vel ikke ha sprøyteskrekk om armene skal få mer blekk på seg og ansiktet skal få metall i seg, så må vel bare prøve å bli mann Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 la til nå! Så det! Me is a happy person. jeg å som får venn med dere alle på nettby.. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Hey sveis alle sammen! Serveren min er nede så dette blir en laaang nattevakt. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 bare stakk innom for å skuffe dere alle med nyheten om at jeg ikke lenger er singel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg