Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Yuck Fou: Beklager. fabba: Seff før man er 30, men ikke når men er 19! Endret 16. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 beklager:p men jeg vil ha noe som varer... ikke no sånn 2månder tull. folk ler av meg når jeg sier jeg vil bo med noen å ha barn å gift før jeg er 30:P da er vi begge gale kanskje? Ooh, jeg og, jeg og! Yeah, vi er nok det, flere ting vi har til felles, yay! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ja, Flabba. Jeg fikk med meg det for lenge siden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Er ingen her klare over hvor awesome pterosaurer er? Ingen som bryr seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Tror ikke Nixx liker det.. Jeg er da i et seriøst forhold. Så ikke diss oss menn Uh han e ute av bilde for 2uker siden:P så han har ikek noe han skulle ha sakt om noe slikt når det handler om meg:P I did`nt get the memo Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 beklager:p men jeg vil ha noe som varer... ikke no sånn 2månder tull. folk ler av meg når jeg sier jeg vil bo med noen å ha barn å gift før jeg er 30:P da er vi begge gale kanskje? Ooh, jeg og, jeg og! Yeah, vi er nok det, flere ting vi har til felles, yay! ja:D + begge har briller:D bare jeg som liker linser bedre:P Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Yuck Fou: Beklager. Det bør du være hvis du vil beholde ansiktet ditt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Tror ikke Nixx liker det.. Jeg er da i et seriøst forhold. Så ikke diss oss menn Uh han e ute av bilde for 2uker siden:P så han har ikek noe han skulle ha sakt om noe slikt når det handler om meg:P I did`nt get the memo det er ok:D Ja, Flabba. Jeg fikk med meg det for lenge siden. fint du følger med=D Endret 16. juli 2008 av Flabba Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Yuck Fou: Beklager. Det bør du være hvis du vil beholde ansiktet ditt. Bring it! Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ingen som bryr seg. FFS, det er en dinosaur med vinger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 beklager:p men jeg vil ha noe som varer... ikke no sånn 2månder tull. folk ler av meg når jeg sier jeg vil bo med noen å ha barn å gift før jeg er 30:P da er vi begge gale kanskje? Ooh, jeg og, jeg og! Yeah, vi er nok det, flere ting vi har til felles, yay! ja:D + begge har briller:D bare jeg som liker linser bedre:P Og jeg som ikke tåler linser og skal ta lasik Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Men i nødens stund! Finner man smårips på fest. *host* Ingen bryr seg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ingen som bryr seg. FFS, det er en dinosaur med vinger. Sikkert. Jeg følger alltid med! >:3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Siden jurrasic Park 3 er det vanskelig å like pterosaurer. Flabba shit happens,men uff så ekkelt boforholdet må være nå Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 nei, skal dra å få i meg litt mat! Snakke! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 beklager:p men jeg vil ha noe som varer... ikke no sånn 2månder tull. folk ler av meg når jeg sier jeg vil bo med noen å ha barn å gift før jeg er 30:P da er vi begge gale kanskje? Ooh, jeg og, jeg og! Yeah, vi er nok det, flere ting vi har til felles, yay! ja:D + begge har briller:D bare jeg som liker linser bedre:P Og jeg som ikke tåler linser og skal ta lasik O.o du tåler lite:P gjett hvem som nettby-venna deg nå liksom? Siden jurrasic Park 3 er det vanskelig å like pterosaurer. Flabba shit happens,men uff så ekkelt boforholdet må være nå mhm... men tror det blir bra. Føler nada for han nå og vi skal bare være bestevenner:D så kan bli gøy, men kan bli dritt å. kommer ann på ny dame kommer inn i bilde eller ikke. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg og vil ha nettby venner! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg og vil ha nettby venner! hva heter du der da? så er du rett i vennelissta med en gang. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ingen som bryr seg.FFS, det er en dinosaur med vinger.Lærte en ikke det sånn på BARNESKOLEN? oO Kan dere prøve å fjerne litt quote-stuff people? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 16. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2008 Ingen som bryr seg.FFS, det er en dinosaur med vinger.Lærte en ikke det sånn på BARNESKOLEN? oO Kan dere prøve å fjerne litt quote-stuff people? skal bli! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg